Gammal R1:a VS Porsche

Hojarna har svårt att hålla farten uppe i kurvorna.. :D

Var reportaget från TopGear ?

Tror någon på fullaste allvar att en MC skulle vinna över en bil i ett BIL program ?
Skulle vara som att gräva en sig egen grav.

burner skrev:
Var reportaget från TopGear ?

Tror någon på fullaste allvar att en MC skulle vinna över en bil i ett BIL program ?
Skulle vara som att gräva en sig egen grav.
Och dessutom ÄLSKAR jeremy att såga motorcyklar och motorcykilster :mad:

Visst kan bilarna köra fortare i kurvorna, men det känns inte som hojen går fullt hela tiden, eller?

/N

isse skrev:
Visst kan bilarna köra fortare i kurvorna, men det känns inte som hojen går fullt hela tiden, eller?

/N

Hmmm....de kan ju bli lite jobbigt o klämma in ett framhlul i nå hårnål me hojen :fatta! inte direkt att man knuffar av bilen om de inte skulle finnas plats :rofl

Morphed skrev:
Hmmm....de kan ju bli lite jobbigt o klämma in ett framhlul i nå hårnål me hojen :fatta! inte direkt att man knuffar av bilen om de inte skulle finnas plats :rofl

Jo precis, hojen är ju så mycket mer utsatt att han hela tiden måste "lämna plats" och inte kan ta rätt spår.
Känns som tidtagning är rättvisare.

/N

isse skrev:
Jo precis, hojen är ju så mycket mer utsatt att han hela tiden måste "lämna plats" och inte kan ta rätt spår.
Känns som tidtagning är rättvisare.

/N

Precis, bike gjorde ett test för nått år sedan. MV augusta mot Lamborgini. Hojjen var 10sek snabbare vilket är en evighet på banan :D

AndersJohansson skrev:
Precis, bike gjorde ett test för nått år sedan. MV augusta mot Lamborgini. Hojjen var 10sek snabbare vilket är en evighet på banan :D

mm, i 5thgear klassar åxå hojen bilen, ducati 999 vs Lam. Gallardo. Har försökt att lägga upp den med det misslyckas hela tiden. :( Iaf så kör dom inte båda samtidigt, utan ett varv för sig och på tid såklart. ;P

lorkan skrev:
mm, i 5thgear klassar åxå hojen bilen, ducati 999 vs Lam. Gallardo. Har försökt att lägga upp den med det misslyckas hela tiden. :( Iaf så kör dom inte båda samtidigt, utan ett varv för sig och på tid såklart. ;P

Lägg upp den här då:
ftp://ftp.years2.com/

Inga åäö, vet inte om det fungerar med alla format men det borde det ju göra.

He he hör ni att han säger "Jag ska inte naturligtvis inte köra mc för jag är heterosexuell och gillar inte gummibyxor!"

ha ha :D vilken tomte...

Macke.. skrev:
Och dessutom ÄLSKAR jeremy att såga motorcyklar och motorcykilster :mad:

Hojfan lägger ju inte ner mer än min mamma i kurvorna.... suck :3freak

Vi ser ju att bilen kan utnyttja sina offroad-färdigheter i sista kurvan. Hade han gjort samma grej med hojen hade han ju planterat den i sandfållan.

srx600 skrev:
He he hör ni att han säger "Jag ska inte naturligtvis inte köra mc för jag är heterosexuell och gillar inte gummibyxor!"

ha ha :D vilken tomte...

Vilken lirare, den där Jermiss. Han har väl vurpat på tjejmoppe iklädd gummibyxor...nu är ha livrädd för motorcyklar.

Det är lika patetiskt varje gång Mr. J.C gör dessa tester, så falskt rätt igenom.

AndersJohansson skrev:

Nurburgring är typ en lång bana, med många raksträckor där hojen tar ifatt och vinner.

Lambon har högre hastighet genom kurvorna, men inte på rakorna.

H4 skrev:
Nurburgring är typ en lång bana, med många raksträckor där hojen tar ifatt och vinner.

Lambon har högre hastighet genom kurvorna, men inte på rakorna.
Men det var ju inte "riktiga" Nürburgring den testen gjordes på, utan Nürburgrings GP-sträcka (har för mig att den kallas så :va) som inte är speciellt lång.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon