Gammal med jävligt rolig logg från DC.

dra åt helvete vilken dumfan!!
jaja har man haft lite kul idag på jobbet iaf!

herregud alltså kan inte fatta att man kan vägra fatta! :huvet

ligger dubbelvikt av skratt!!

Det är som killen på **tzy som ville göra en kompressor av en vanlig turbo enbart genom att ta bort avgasdelen och sätta dit en remskiva.
Han brydde sig inte om ifall det skulle ge endast 5hk och funka i 1sekund, han skulle banne mig prova men han lät sig lyckligtvis övertalas till slut.
Det skulle inte funka i en sekund och skulle förmodligen dra ifrån hk:n.

Okej. Jag är kass på allt vad datorer heter, men tom jag fattar att killen "är några pommes kort i happy mealet"...

Hah! Ja, den här killen är ju i samma klass som han som hade ett yber-super-duperprogram för att exploita andras datorer och utgav sig för att vara en riktig värstinghacker. Slutade med att han rensade alla sina egna hdd:s... Den loggen tror jag också finns någonstans på flashback.

haha, först fattade jag inte vad det roliga var med en DC-log, sedan började jag läsa..

:rofl :rofl :rofl :hihi

Jag undrar om Trancealbum eller vad hans nick var verkligen är seriös ? Eller om han spelar dum i huvudet bara ?

Resonemanget är helt otroligt korkat, det "bästa" jag har sett. :lol

som sagt var, undrar om han var seriös för så där trög kan man ju nästan bara inte vara?? eller?? :va

"Tjenis! Du.. jag undrar lite - var har ni inlämningen för upphittat knark?" ... "Uhm...vad?" ... "Jo, jag tänkte liksom komma förbi lite, kan ni ge mig nyckeln till ingången kanske?"

Haha! En klockren beskrivning.

Spiken skrev:
2190188 Hah! Ja, den här killen är ju i samma klass som han som hade ett yber-super-duperprogram för att exploita andras datorer och utgav sig för att vara en riktig värstinghacker. Slutade med att han rensade alla sina egna hdd:s... Den loggen tror jag också finns någonstans på flashback.

Den är också helt sanslöst rolig! :hihi

Tycker nog att den där diskusionen påminner lite om när RF_Racing/Mr_Robin inte kunde gå med på att en optisk kabel kunde leda 5.1 ljud. Det var ju alldeles för många kanaler för en ledare. :huvet

Stolten skrev:
2190533 Nördar!!!!

Jag fattar ingenting :4skrika

Jomen ..... ping och port och ...Moahahahahaaaaa....eh eller nåt?

Jag förstår aldrig ett skit av de d'r listorna trots att folk påstår att man borde skratta ihjäl sig. Känns som jag missat något viktigt i livet...

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti