Teddy skrev:Avslutningsvis. Låt vara att det är lagligt att producera/distribuera filmer med dessa lagöverträdelser, men är det god moral att producera/distribuera filmer med dessa lagöverträdelser?
Total avsaknad av egna åsikter eller? Du kommer alltid få olika svar av olika människor. Alla är unika. Fan vilken tur, inte sant? Allting är inte svart eller vitt, gott eller ont, vått eller torrt (med udantag av Fyrsten som verkar vara våt jämt
). Förstår inte vart du vill komma? Det finns tusentals filmer med lagöverträdelser, många grövre än trafikbrott. Är du verkligen intresserad föreslår jag att du utför en marknadsundersökning över hur många som är för kontra emot. Det skulle kännas oerhört upplyftande och priviligerat att få ta del av resultatet.
Last edited:
men det var en mycket sansad och stabil körning i Gr4-snutten jag såg. Det såg inte ut som han tog några onödiga risker heller. Ställ i kurvorna utan möte och relativt sansad hastighet i trafiken. Omkörningarna var inte mycket att säga om heller. Påminner om en kompis jag åkte med för några år sedan i körstil men jag vågar inte fråga.
Vid vissa tillfällen ser man att Gr får jobba för att haka på Z3:an