Gamle

Gula faran skrev:
iallafall jag gazzar helst i mindre grupper så man hinner med... :3freak

:)
Se till att Gamle (aka Farbror Bosse) leder en tjejgrupp nästa onsdagsgazz :tummenupp

Lista upp er nu tjejer :tuttar

1. Gula Faran
2. Suzzie
3.
4.
5.

GSXR1100R skrev:
Se till att Gamle (aka Farbror Bosse) leder en tjejgrupp nästa onsdagsgazz :tummenupp
Snackade med Jan-E igår och hon skulle oxå vilja ha en mindre tjejgrupp men hon hade inget lokalsinne och kunde inte vara rajslaiter.

Mindre grupp. Kanske max 8st. Moderat/Lungt tempo. Någon som vill leda?

Mr K skrev:
Snackade med Jan-E igår och hon skulle oxå vilja ha en mindre tjejgrupp men hon hade inget lokalsinne och kunde inte vara rajslaiter.

Mindre grupp. Kanske max 8st. Moderat/Lungt tempo. Någon som vill leda?

Vaddå ??
Har ni något emot att ha tjejer med ibland er :va

Moderat/lugnt tempo !!?? Jag tyckte det gick alldeles utmärkt igår och då var det inte något "Moderat/lugnt tempo" eller hur Gamle !!
Vad menar du med det i så fall :confused:

Suzzie skrev:
Vaddå ??

Moderat/lugnt tempo !!?? Jag tyckte det gick alldeles utmärkt igår och då var det inte något "Moderat/lugnt tempo" eller hur Gamle !!

Nej jag tyckte nog att det var ett ganska moderat tempo :va Det är ju inte så lätt att veta hur det är för NR 15 i en grupp på ca 20 . Men kan man hålla ner antalet till ca 10 så har man ju en chans att se om alla hänger med.

Men det är inga prob jag ställer upp på en :tuttar grupp :D

Suzzie skrev:
Vaddå ??

Det var inte så jag menade. Utan att vissa töser inte vill vara med och gazza i större grupper utan hade trivts bättre i mindre med bara tjejjer. Men givetvis väljer man själv. Ifall du vill köra mellan eller snabb så e det upp till dig.

Skulle mer än gärna sett en trevlig tjej i min backspegel på 2a plats i snabba gruppen som spanade in min rumpa hela tiden :arsele :tuttar ..... hehe

Gula faran skrev:
:fatta! kan man inte få var lite rostig... :mad: kör ju inte lika fort som ni racenissar... :(

och för inte sinka för mkt känns det bättre och inte hänga med.... för tillfället.........
Har du lokalsinne för att leda en liten tjejgrupp en onsdag? Tror det skulle uppskattas mycket av vissa.

Gula faran skrev:
:fatta! kan man inte få var lite rostig... :mad: kör ju inte lika fort som ni racenissar... :(

och för inte sinka för mkt känns det bättre och inte hänga med.... för tillfället.........

:fatta! på dig själv! :D
Varför bygga på myten att det går så förbannat fort? Så fort går det inte i 0.5 gruppen och dessutom så väntas det in.
Alla är välkomna o rekommenderas köra i sitt eget tempo. Så det så! :7peta

Last edited:
CorbenDallas skrev:
Varför bygga på myten att det går så förbannat fort? Så fort går det inte i 0.5 gruppen och dessutom så väntas det in.
fan va du e vis ...... och mjuk och fin .......

CorbenDallas skrev:

Ja vet det :rolleyes: :pannkyss

Back