Galne Dansken's nerlägg *wow*

räknas det om far är från skåne ?? please.. :eek:
/z
 
Respekt ! :bow :bow

"När G.D kommer står alla andra stilla" Nytt rörken ordspråk......

//B
 
Tinatjejen skrev:
haha, de va som faen. Man e inte helt ensam om det då alltså:)

Inte illa att va 50% Galen Dansk :tummenupp :D

Nej det e kanon ju! :tummenupp

Och det är väl säkert därför man inte riktigt har den där spärren som borde stoppa en från att sätta sig bakochframuppochner bakom vem som helst! :rolleyes: (måste ju bara vara dom danska generna!)
Trist att man inte kan stunta mer själv ännu bara.....(eller kanske bra?)


Hur går det för dig då Tina? Uppkörning när?
 
Wheeliegirl skrev:
Nej det e kanon ju! :tummenupp

Och det är väl säkert därför man inte riktigt har den där spärren som borde stoppa en från att sätta sig bakochframuppochner bakom vem som helst! :rolleyes: (måste ju bara vara dom danska generna!)
Trist att man inte kan stunta mer själv ännu bara.....(eller kanske bra?)


Hur går det för dig då Tina? Uppkörning när?

Imårrn, i Uppsala.
Tänkte försöka låta bli att stunta på den :D :rolleyes:

När jag har kortet. då kan jag börja koncentrera mig på att försöka få upp framhjulet från backen..
Tills dess får jag väl nöja mig med att fotpinne skrapa på rörken ;)
 
Tinatjejen skrev:
Imårrn, i Uppsala.
Tänkte försöka låta bli att stunta på den :D :rolleyes:

När jag har kortet. då kan jag börja koncentrera mig på att försöka få upp framhjulet från backen..
Tills dess får jag väl nöja mig med att fotpinne skrapa på rörken ;)

Lycka till tjejen!!! Det går säkert kanon! :tummenupp
 
Tinatjejen skrev:
Tänkte försöka låta bli att stunta på den :D :rolleyes:

Men om du kör som Dansken klarar du garanterat konbanan under tjugo sekunder :p. Förresten är jag ju skåning så jag kanske har det nånstans i blodet jag med :rolleyes:
 
...får lite "deja vu" känslan när man ser d där, ser
ut som en av alla helgåkningar som dansken brukar
va me på :rock Hur f-n kan däckskontot va så högt :D

Får man gissa att dom på Bmw bara står och ler
när du kommer J... :fakta och ska hämta ut och du
bara ler och säger :notme Gillar bakhjulsstudsen trots
ABS..... :bow kör på J :squid
 
Den Galne Dansken har inte skrivit något på Sporthoj.com sedan i går...
Är det bara jag som börjar blir lite orolig? :eek:
 
Han var inloggad på bike.se imorse.
Så det är nog ok med honom.

Han har väl stått i garaget hela dagen med vinkelslipen och sticksågen för att kapa bort allt jox som är ivägen för fetare nedlägg :D :D :D
 
Härligt att se honom köra, ska bli kul att se hur snabb han blir på en riktig cykel sen....
 
Kreuger skrev:
Härligt att se honom köra, ska bli kul att se hur snabb han blir på en riktig cykel sen....

Dina nerlägg var rätt ordentliga också :tummenupp

Bildbevis finns.. Om sisådär en timme dyker mina bilder upp
 
det räknas inte, jag hade ju dåliga däck då!!

hade faktiskt ett lika släpp som dansken nu igår när jag hade fotpinne, knä och kåpa i backen och bakdäcken lite i luften... då var det nära igen....men då kan jag inte skylla på dåligt fäste... de här däcken håller i så jävla bra....bara de får vara kvar i asfalten...
 
Kreuger skrev:
det räknas inte, jag hade ju dåliga däck då!!

hade faktiskt ett lika släpp som dansken nu igår när jag hade fotpinne, knä och kåpa i backen och bakdäcken lite i luften... då var det nära igen....men då kan jag inte skylla på dåligt fäste... de här däcken håller i så jävla bra....bara de får vara kvar i asfalten...

Här är ett par bilder :)


061.jpg

054.jpg
 
Härligt!
tack för bilderna!

Vi måste ta nån dag och fota lite stunts också, vill gärna ha lite bra kort på några höga stoppies, å gärna när jag har skjuss... hehe

nån som ställer upp å sitta bakpå?

Har köpt nya bromsklossar nu så nu går det att åka på framhjulet ordentligt igen!

Ni kommer väl på festen på lördag förrästen?

:öl :öl :öl :öl :rock :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top