Galen teaser ifrån Falken 15 Juni

Mycket viktigt att spamma i denna tråd, ni måste peppa mig så att jag orkar klippa en 15 minuters rejsrulle med coola kommentarer, inget spam = ingen film :D

Klart att vi vill se film :fakta Du är våran Masterproducer. :tummenupp Tänk bara på att dubbla filmhastigheten, så det ser ut som Rossi & Co :)

Fazer skrev:
Klart att vi vill se film :fakta Du är våran Masterproducer. :tummenupp Tänk bara på att dubbla filmhastigheten, så det ser ut som Rossi & Co :)
Tackarrrr & innan ni andra gnölar så tanka hem senaste WMP 9 annars funkar det sig inte

Klart vi vill se film! Vi som var på plats måste ju få uppleva spektaklet igen.

Och hur skulle vi kunna leva utan mästerreportern i stövlar: MW?

Och alla som inte var där måste ju få se när Xeno blev så bettuttad i CA:s rumpa att han inte körde om! (Ps. inte mina ord utan detta kommer från vår hjälte Xmorf själv. Ds.)

Alla i kör nu då;

Vi vill se, vi vill se, vi vill se, vi vill se.

Snyft! Jag hade viljat se nu, men förstår det omöjliga i situationen då jag vet att Micke har väldigt mycket kul material och det tar tid att klippa ihop detta. Varför jag snyftar är för att jag åker till Norge imorgon och sitter på hotell i Oslo och har bara tillgång till modem tills på fredag då jag styr kosan mot Svea rike igen. Sålunda blir det ingen filmtijm för min del förrän om en vecka. Buhähä! :(

Åhhhh Micke....

Du är bäst, du är snyggast, du är längst, du luktar som en nyutsprungen forell! Du kan allt! Du är smartas, rikast, har trevligast fru ja allt allt allt!!!!

Sådärja, klipp och klistra nu då!

:tummenupp

GSXR1100R skrev:
Mycket viktigt att spamma i denna tråd, ni måste peppa mig så att jag orkar klippa en 15 minuters rejsrulle med coola kommentarer, inget spam = ingen film :D
Jag vill se mycket bilder på den tajta toppen. Jag är mycket intresserad av tajta toppar. :tummenupp

Det var trevligt att träffa personerna i filmteamet (McB och BarbieDoll, eller vad det nu är hon kallar sig, den vackra, rödhåriga flickan med det milda sinnelaget - nåt om att behaga män är det dock helt bestämt). På tal om det hade jag också äran och nöjet att träffa många andra SH-profiler. Chrille, Rejvis (uff... den bågen är seriöst skitläcker irl), oFFkeFF och många andra. :hej

Se nu till att få tummarna ur arslet, Micke, så vi får uppleva lite seriös konstfilm. :rock

Re: Åhhhh Micke....

XENOMORF skrev:
Du är bäst, du är snyggast, du är längst, du luktar som en nyutsprungen forell! Du kan allt! Du är smartas, rikast, har trevligast fru ja allt allt allt!!!!

Din onboardfilm hackar lite, jag får nog dissekera hela det bandet, coola sekvenser och CA har en mysig rumpa :whip

Re: Åhhhh Micke....

XENOMORF skrev:

Och gör det nu. På stört! Annars ger vi dig så mycket stryk att du inte vet vad du heter. :mad:

Moroten fungerar bäst tillsammans med piskan. :)

Tänk att jag aldrig vetat att det var så lätt att få beröm! Får nog köra med tricket tajt topp i fortsättningen. Jag är helt slut efter hojkörning och en hel dags hårt pressarbete (dock med gratis mat och tillgång till banans alla hörn...), så vidare kommentarer kring vad som hände får jag komma med senare när min hjärna fungerar igen.

Re: Re: Åhhhh Micke....

Bingo skrev:
Och gör det nu. På stört! Annars ger vi dig så mycket stryk att du inte vet vad du heter. :mad:

Moroten fungerar bäst tillsammans med piskan. :)
Spank me big boy :whip MW va läcker idag, du vet inte vad vi gjorde bakom toaletterna idag ;)

Re: Re: Åhhhh Micke....

GSXR1100R skrev:
Din onboardfilm hackar lite, jag får nog dissekera hela det bandet, coola sekvenser och CA har en mysig rumpa :whip

Ok, tror du att det beror på att kameran vibrerat eller på infästningen av bulletcamen? Visste inte riktigt hur vi skulle sätta den? Får cäl försöka bättra till nästa gång... men lite material går det väl att pressa fram? :bow

Re: Re: Re: Åhhhh Micke....

XENOMORF skrev:
Ok, tror du att det beror på att kameran vibrerat eller på infästningen av bulletcamen? Visste inte riktigt hur vi skulle sätta den? Får cäl försöka bättra till nästa gång... men lite material går det väl att pressa fram? :bow
Mest ljudet som hackar och när du bromsar så åker något ner framför linsen, jag plockar ut det som går att se och fimpar ljudet.

Re: Re: Re: Åhhhh Micke....

GSXR1100R skrev:
Spank me big boy :whip MW va läcker idag, du vet inte vad vi gjorde bakom toaletterna idag ;)
Det vet jag visst. De högljudda "ååååhhh... ÅÅÅHHH... UUgghhh... Å, fy fan..." gick inte att ta miste på. Dessutom var gräset alldeles sönderrepat efteråt. Men det är inget att skämmas för, ibland är nöden så stor och kön till toaletterna så lång att man inte har något val. :tummenupp

När kommer filmen?

När kommer filmen?

Kan du inte snabba på lite?

När kommer filmen?

Snabba på sa jag ju!

Är den klar snart?

Hallå?!?! Snabba på då!

:3freak :hej

Re: Re: Re: Re: Åhhhh Micke....

Bingo skrev:
Det vet jag visst. De högljudda "ååååhhh... ÅÅÅHHH... UUgghhh... Å, fy fan..." gick inte att ta miste på. Dessutom var gräset alldeles sönderrepat efteråt. Men det är inget att skämmas för, ibland är nöden så stor och kön till toaletterna så lång att man inte har något val. :tummenupp

Jag måste vara trött för det där kommer jag inte riktigt ihåg. Mina bästa minnen är kramarna från de svettiga vinnarna. Sådant får saker att hända i en rr-nerds kropp!

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla