Video Galen BMW M3 förare jagar motorcyklar mellan filerna

Kan ju ha fel men bilföraren verkar ju känna och samköra med mc åkarna.Oavsett vilket så är dessa race filmer bland allmän trafik ganska pinsamma när de inblandade tycks tro att dom är riktiga proffs !?. :dummer

Den förra var väl en Amerikan som filmat när han körde ifrån polisen.Sedan åkte han hem och postade filmen på YouTube under sin normala ip adress och det dröjde ju inte länge förrän polisen knackade på. :lol

Här är storyn om Mr. Smartass! :)

http://www.liveleak.com/view?i=319_1401502282

Kan ju ha fel men bilföraren verkar ju känna och samköra med mc åkarna.Oavsett vilket så är dessa race filmer bland allmän trafik ganska pinsamma när de inblandade tycks tro att dom är riktiga proffs !?. :dummer

Den förra var väl en Amerikan som filmat när han körde ifrån polisen.Sedan åkte han hem och postade filmen på YouTube under sin normala ip adress och det dröjde ju inte länge förrän polisen knackade på. :lol

Varför ihelvete kan han inte svara i telefonen?
Det är så störande med folk som tycker dom är för viktiga för att ta ett samtal när det ringer.:huvet

I detta landet bor och studerar jag just nu. Kan väl tyvärr bara Bekräfta det ni såg. Inte varje dag men det är inte alls ovanligt att personer som har råd med snabba fordon kör på detta sättet, oavsätt mc eller bil. Ser både ferrari och porse varje dag jag är ute i trafiken och detta är "nästan" standard körsätt. :fakta :yoparty

jag hittade hela versionen på Youtube i 720p, och dom har hittat och gripit snubben nu
(första posten uppdaterad)

Hur kan man åka fast för detta? Antar att man inte kan åka fast för detta i Sverige om man inte blir tagen på bar gärning? Polisen kan ju aldrig bevisa att ägaren av bilen faktiskt körde bilen.

Hur kan man åka fast för detta? Antar att man inte kan åka fast för detta i Sverige om man inte blir tagen på bar gärning? Polisen kan ju aldrig bevisa att ägaren av bilen faktiskt körde bilen.

Polsk polis visade kanske denna BMW ägare sina batonger och så började han kvittra direkt. :crash

Kunde inte detta arsle sätta sig i en bropelare så att man blev av med fanstyget? Det är inte många gånger man önskar någon det slutet, men denna praktidiot har verkligen gjort sig förtjänt av detta. Hellre han än en massa oskyldiga människor. Det var bättre för när dessa puckon fick nöja sig med Trabanter!

Helt sjukt!

4 min in i filmen vid vägarbetarna.
8 min in i filmen när de gasar på inne i stan.
9 min in i filmen när de nästan klipper en cyklist.

Inte bara det att han sätter sig själv i fara utan alla andra runt omkring sig! Vansinnigt. Bra att denne filur hamnade bakom galler och jag hoppas innerligt att denne aldrig mer får framföra ett fordon!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph