Galen abstinens!!!

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date
Hmm, nu blev de inte mycket bättre trodde man kunde få lite hjälp här.. Men de enda man insåg var att man inte är ensam ialllafall. Som tur är så har jag inte fått min nya hoj än... För då kommer de bli tungt.. :huvet

känns ungefär som om att manm bor på istiden och att hojen aldrig kommer att komma till liv igen..
Sen ska man juh dessutom ta mellankortet så fort som möjligt, tänk om man inte får tid tidigt på året?
sen får man juh inte glömma alla kostnader, kommer man ha råd? har man tid att köra nu när man ska ha jobb? blir det någon semester?

Från Wikipedia, den fria encyklopedin.
Jump to: navigation, search

Abstinens innebär avhållsamhet från drog eller annan dålig vana, till exempel alkohol, könsumgänge, cigaretter, socker eller spelmissbruk. När det uppstår svårigheter att upprätthålla denna avhållsamhet brukar man tala om abstinensbesvär.

Ser inte mcåkning som nån dålig vana trotts att de tar alla mina pengar o jag blir (smått) tokig när man inte får köra, så nej jag lider inte av abstinensbesvär. :gnissla

tack cel för denna film (http://www.drsardonicus.com/Video/Dragon.wmv) som minska körsuget något så enormt :huvet vart e VÄRMEN!?!?!

Last edited:
Dr.Bike skrev:
Vill åka hoj NUUUUUUUUUUUUU!!!!! :4skrika

Sover dåligt på nätterna nu... grubblar på hur det kommer bli, kommer den och den modden funka på hojen i år... Hur var det egentligen att köra hoj? Har jag blivit stel som ett spett?
Kommer jag hinna alla turer jag vill och har på min önskelista?
Hur ska mitt banåka bli? Kommer jag likt en sågbock fara runt som en patetisk bromskloss? Eller kommer jag ha lika roligt som jag brukar ha?
Vilken försäsongsträning är bäst? (vet att jag behöver kondition...)
Kommer jag vurpa?
Vilka nya människor kommer jag träffa i år?
osv osv

jag vill ha SVAR!!!!!!

Klockan måste gå fortare!!

Hur känns det för DIG?

Jag vill åka hoj NUUUUUUUUUUUUU!!!!!
Säsong BITTE!!! ;)

Va faan?! :va

Jag känner precis tvärtom! Det är ju nu det börjar bli på " G " :)

Feb/Mars, sen kan du ju börja nedräkningen på dina två händer!! :tummenupp

Dr.Bike skrev:
Vill åka hoj NUUUUUUUUUUUUU!!!!! :4skrika

Sover dåligt på nätterna nu... grubblar på hur det kommer bli, kommer den och den modden funka på hojen i år... Hur var det egentligen att köra hoj? Har jag blivit stel som ett spett?
Kommer jag hinna alla turer jag vill och har på min önskelista?
Hur ska mitt banåka bli? Kommer jag likt en sågbock fara runt som en patetisk bromskloss? Eller kommer jag ha lika roligt som jag brukar ha?
Vilken försäsongsträning är bäst? (vet att jag behöver kondition...)
Kommer jag vurpa?
Vilka nya människor kommer jag träffa i år?
osv osv

jag vill ha SVAR!!!!!!

Klockan måste gå fortare!!

Hur känns det för DIG?

Jag vill åka hoj NUUUUUUUUUUUUU!!!!!
Säsong BITTE!!! ;)

Ingen abstinens än...
Kan bero på att jag inte har nån topp till motorn och att hela mc'n ligger i nåt som kan kallas för en "isärplockad-hög-som-jag-inte-vet-om-jag-får-ihop-än"

Annars går det bra att öppna dörren på bilen när käringenkör, hänga lite i bälte och dörrhandtag för att knäskrap i schyssta kurvor snå snön yr :tummenupp

För h-vet påminn mig inte om abstinensen!!! Det är nog som det är....

:huvet

En bra sak med att det finns vinter det är att varje vår känns det som om man precis tagit körkortet på nytt! :tummenupp

Det är därför jag inte har skaffat hojkort, så jag slipper abstinensen :rolleyes:

Man sitter på pallen i Mc-garaget, de där gyllene stunderna flimrar förbi. In i rondellen, pressar ganska hårt, högst +10, tidigt på morgonen och lätt fuktig vägbana, känner hur framgaffeln och chassiet jobbar, det rister till, lätt släpp och varvet skjuter i höjden, parrerar med full kontroll, forstsätter pressa lägger ner i nästa kurva höger. Rätar upp lite, accelerationen ökar och det flaschar till i panelen...AAAHGHHH; När blir det vår???

Anneli skrev:
... Kommer han kasta mig i backen? Kommer jag komma underfund med hur han ska hanteras
Våren kom hiiiiiiit!

Hojen är alltså en HAN? ;)

Solan skrev:
Jag ska vurpa i sommar.
Någon gång kommer det att ske och om jag ska bli snabbare så måste jag tänja på gränserna och då kommer jag säkert att krascha.
Hoppas det inte gör så ont.

Ödestroende? Intressant...

Syss skrev:
Abstinens?! Jag klättrar för fan på väggarna! *snälla gode gud gör så jag kan flytta från det här gudsförgätna landet snart*

Hur kör man ens hoj?! Var sitter växelpedalen och hur ligger växlarna?? Var är bromsen?? Det var ju en hel livstid sedan man körde sist... :( :död

Jaa du... TÄNK om man GLÖMT hur man kör hoj... blir fan gråtfärdig vid bara tanken...

tober skrev:
Jag kom hem från thailand för nån vecka sen och kom på den brillianta iden att köra jetski nån gång för att minska abstinensen. När jag gav mig ut för en ny tur den 6:e gången så insåg att allt bara blivit värre nu och att åka så där snabbt och leka lite skapade ännu mer abstinens.

Arma öde!!
Och jag som trodde att lite minimoto kunde kapa topparna på min nojiga abstinens...
Knycker snart nån MOPPE av snorkidsen på gatan...

fahrenheit skrev:
känns ungefär som om att manm bor på istiden och att hojen aldrig kommer att komma till liv igen..

Ja f-n i mig! Mental istid!!!

Catman skrev:
Ingen abstinens än...
Kan bero på att jag inte har nån topp till motorn och att hela mc'n ligger i nåt som kan kallas för en "isärplockad-hög-som-jag-inte-vet-om-jag-får-ihop-än"

Annars går det bra att öppna dörren på bilen när käringenkör, hänga lite i bälte och dörrhandtag för att knäskrap i schyssta kurvor snå snön yr :tummenupp

Å var är DEN toppen då? Om inte i egg garage nära MIG? ;) Den är klar, var LUGN allt kommer bli så bra... *tröstar*

Fotrally skrev:
För h-vet påminn mig inte om abstinensen!!! Det är nog som det är....

:huvet

En bra sak med att det finns vinter det är att varje vår känns det som om man precis tagit körkortet på nytt! :tummenupp

Sorry... Life´s a bitch...

Jonte*FZ6 skrev:
Glöm inte heller.........

INGET ÄR SOM VÄNTANS TIDER !!! :hihi

Ska jag säga till dig när jag dragt fast en kattstrypare runt din pojkapenis och sondmatat dig med 12 Guinness!! *moahahahaha*

SÅ känns hojväntan NUUUU!

Last edited:
det vart faktiskt bättre av lite torrgas på jobbet idag....weeiii :banana

WilleZL skrev:
Man sitter på pallen i Mc-garaget, de där gyllene stunderna flimrar förbi. In i rondellen, pressar ganska hårt, högst +10, tidigt på morgonen och lätt fuktig vägbana, känner hur framgaffeln och chassiet jobbar, det rister till, lätt släpp och varvet skjuter i höjden, parrerar med full kontroll, forstsätter pressa lägger ner i nästa kurva höger. Rätar upp lite, accelerationen ökar och det flaschar till i panelen...AAAHGHHH; När blir det vår???

GADD DAMM IT! Du retas ju som en riktig bioatch!!!

Solan skrev:
Jag ska vurpa i sommar.
Någon gång kommer det att ske och om jag ska bli snabbare så måste jag tänja på gränserna och då kommer jag säkert att krascha.
Hoppas det inte gör så ont.

Jag har hört att du ska köra minst ett 250SP-rejs på lånad hoj. Krascha den, skitsammavembryrsig, den är ju inte din.

Jag har smärtsam abstinens! Om jag inte blir totalt knäpp (jag har inte långt kvar i vanliga fall... :hihi) före första åkturen så har ett mirakel skett! Vill ju köra nya pärlan ju! :gnissla

Hoztic skrev:
Jag har smärtsam abstinens! Om jag inte blir totalt knäpp (jag har inte långt kvar i vanliga fall... :hihi) före första åkturen så har ett mirakel skett! Vill ju köra nya pärlan ju! :gnissla

Jadu mannen... fethaja hur sjukt sugen jag är!
Jag ska gå ner och sätta mig på en träningscykel nu i 40 min bara för att få hålla i ett styre!!!

Mattias skrev:
Jag har hört att du ska köra minst ett 250SP-rejs på lånad hoj. Krascha den, skitsammavembryrsig, den är ju inte din.

Det där kan jag varken bekräfta eller dementera. Det får väl tiden utvisa...håll inte andan under tiden bara.

Men skulle man krascha så verkar det ju vettigt att göra det med någon annans hoj, min pärla är finast med hela kåpor.

Hoztic skrev:
Skrämmande sammanträffande, jag har precis avverkat 40 min på min träningscykel! :va

Sådär + bastu! Great!

Nu ska jag plöja ett par hojtidningar jag tagit med mig ner hit för att spä på abstinensen! :lol

Kanske såna där spel där man sitter två, fast på varsin mc, och tävlar mot varann kan lindra?? ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman