Frostyie
Ny medlem
Solen sken och man vandra glatt till garaget..
Då! Starta inte skiten..
Efter två lama försök med elstarten,
jogga jag igång den. För att få se all varenda lykta osv
flimmrade/blinkade när den står på tomgången.
Jag skulle väl gissa på kolen i generatorn? Eller nån som har nån
annan ide?
Och är det svårt att byta på en mc? Man har väl gjort det nån gång
på en bil. Men är inte lika insatt i mc "mek världen" änn.
Tack på förhand Fredde
Då! Starta inte skiten..
jogga jag igång den. För att få se all varenda lykta osv
flimmrade/blinkade när den står på tomgången.
Jag skulle väl gissa på kolen i generatorn? Eller nån som har nån
annan ide?
Och är det svårt att byta på en mc? Man har väl gjort det nån gång
på en bil. Men är inte lika insatt i mc "mek världen" änn.
Tack på förhand Fredde
