lorkan
Bannad
Underbart skrivet! Tyvärr rätt tråkig händelse. Får väl hoppas att cyklen kommer hålla..By the way.
Min fars Ford brann upp för några år sen..
(Han kör Volvo nu.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Underbart skrivet! Tyvärr rätt tråkig händelse. Får väl hoppas att cyklen kommer hålla..
(Han kör Volvo nu.
och då fården inte var något spjut direkt så var man tvungen att rota länge i växellådan för att hitta lite om än välldigt lite drag. Nere på 3:an och plattan i mattan, varvnålen upp över 4000 rpm då bilen dör, ja hela bilen, motor, el och alla funktioner som kan tänkas drivas av el alt motorn... hmmmm konstigt... i med 4:an och rulla igång igen. Fården hostar till och väcks till liv. Men samma sak upprepar sig 3-4 ggr tills Fården har fått nog, motorn smäller till och nu är bilen stendöd...
Rullar in på en liten avtagsväg, ut ur bilen öppna huven och där upptäcker jag ett skönt sprak från batteriet, nu tar det inte många minuter innan hela bilen står i lågor
PETER-STHLM skrev:2429232nästa gång köper du suzuki och byter till v70![]()
![]()

JRT skrev:2435010Usch vilken tråkig tråd, att läsa om Fordar som rasar och brinner idag när jag ska utöka vagnsparken med en Ford Explorer![]()
JRT skrev:2435010Usch vilken tråkig tråd, att läsa om Fordar som rasar och brinner idag när jag ska utöka vagnsparken med en Ford Explorer![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!