lorkan
Bannad

Underbart skrivet! Tyvärr rätt tråkig händelse. Får väl hoppas att cyklen kommer hålla..
 Underbart skrivet! Tyvärr rätt tråkig händelse. Får väl hoppas att cyklen kommer hålla..By the way.
Min fars Ford brann upp för några år sen..
 (Han kör Volvo nu.
 (Han kör Volvo nu. )
)Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Underbart skrivet! Tyvärr rätt tråkig händelse. Får väl hoppas att cyklen kommer hålla..
 Underbart skrivet! Tyvärr rätt tråkig händelse. Får väl hoppas att cyklen kommer hålla.. (Han kör Volvo nu.
 (Han kör Volvo nu. )
) 
  och då fården inte var något spjut direkt så var man tvungen att rota länge i växellådan för att hitta lite om än välldigt lite drag. Nere på 3:an och plattan i mattan, varvnålen upp över 4000 rpm då bilen dör, ja hela bilen, motor, el och alla funktioner som kan tänkas drivas av el alt motorn... hmmmm konstigt... i med 4:an och rulla igång igen. Fården hostar till och väcks till liv. Men samma sak upprepar sig 3-4 ggr tills Fården har fått nog, motorn smäller till och nu är bilen stendöd...
  och då fården inte var något spjut direkt så var man tvungen att rota länge i växellådan för att hitta lite om än välldigt lite drag. Nere på 3:an och plattan i mattan, varvnålen upp över 4000 rpm då bilen dör, ja hela bilen, motor, el och alla funktioner som kan tänkas drivas av el alt motorn... hmmmm konstigt... i med 4:an och rulla igång igen. Fården hostar till och väcks till liv. Men samma sak upprepar sig 3-4 ggr tills Fården har fått nog, motorn smäller till och nu är bilen stendöd... Rullar in på en liten avtagsväg, ut ur bilen öppna huven och där upptäcker jag ett skönt sprak från batteriet, nu tar det inte många minuter innan hela bilen står i lågor
 Rullar in på en liten avtagsväg, ut ur bilen öppna huven och där upptäcker jag ett skönt sprak från batteriet, nu tar det inte många minuter innan hela bilen står i lågor Hela bilen förvandlas från skinande vit och fin till en svart sunkig kol-burk, satt och väntade på att det skulle bli en cool Hollywood explosion men inte ens det blev man bjuden på
 Hela bilen förvandlas från skinande vit och fin till en svart sunkig kol-burk, satt och väntade på att det skulle bli en cool Hollywood explosion men inte ens det blev man bjuden på 

PETER-STHLM skrev:2429232nästa gång köper du suzuki och byter till v70

JRT skrev:2435010Usch vilken tråkig tråd, att läsa om Fordar som rasar och brinner idag när jag ska utöka vagnsparken med en Ford Explorer

Förutom trasiga hjulbultar, döda batterier och en spik i höger bakhjul har han kämpat fint de två säsonger vi haft honom! Bara hoppas det håller i sig! Pepparpeppar ta i trä!
 Förutom trasiga hjulbultar, döda batterier och en spik i höger bakhjul har han kämpat fint de två säsonger vi haft honom! Bara hoppas det håller i sig! Pepparpeppar ta i trä!
JRT skrev:2435010Usch vilken tråkig tråd, att läsa om Fordar som rasar och brinner idag när jag ska utöka vagnsparken med en Ford Explorer
|   | EU:s fartgräns för MC stoppad SMC, FIM och FEMA har lycka... | 
|   | Femte generationen Monster är här Legendariska Ducati Monster... | 
|   | Påvens BMW R18 utauktionerad Den 3 september 2025, under... | 
|   | GGN 2025, värsta hittills ! Conny Bohlin, VD för Nordic... | 
|   | Bildsvep – GGN 2025 På plats i depån på årets G... | 
|   | Wunderlich vindavvisande väskor Pressrelease om nyhet från ... | 
|   | GGN Shakedown – Stark Varg EX! MysEnduro i Laxå I sönda... | 
|   | Bike nr 10 lämnad till tryck! Nästa nummer av Bike är som... | 
|   | Missa inte Katalogen 2026!   Stora Motorcykel... | 
|   | Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National! David Knight, Ducati Åre... |