Har inte provat så mycket ännu men problemet är följande, när jag kommer upp i hastighet runt 160-170km/h börjar framhjulet nästan "hoppa" fram, sneglar man ner mot hjulet kan jag tydligt se hur hela gaffeln där ner slår utav h..vete, riktigt obekvämt! Kan inte känna några tydliga glapp i typ styr och hjullager men jag misstänker något av det
Har nytt framdäck med rätt tryck och har provat olika inställningar på gaffel uppe i kronan men utan resultat. Någon som vart med om nåt liknande eller har någon ide??
Kan tillägga efter att ha läst lite andra trådar att den har stått mer senast 2 åren än förr och även använt ett biltema depåstöd fram sånt man sätter in under gaffeln i hållrumen på undersidan, kan detta va boven i dramat kanske?
Har nytt framdäck med rätt tryck och har provat olika inställningar på gaffel uppe i kronan men utan resultat. Någon som vart med om nåt liknande eller har någon ide??Kan tillägga efter att ha läst lite andra trådar att den har stått mer senast 2 åren än förr och även använt ett biltema depåstöd fram sånt man sätter in under gaffeln i hållrumen på undersidan, kan detta va boven i dramat kanske?
Last edited: