Har efter en lowsider krökt till höger styrstopp i den nedre kronan på min K3:a. Om jag skulle vilja byta bara den nedre, går det att blanda kronorna med andra årsmodeller, t.ex. K6?
Vad jag förstår så skiljer det i offset mellan K1-K2, K3-K4 och K5-K6 och det borde betyda att de inte går att blanda eller? Diametern på gaffelbenen verkar ju dock vara samma.
Om jag skulle byta både övre och undre kronan, passa då de nyare kronorna i K3:ans styrhuvud?
Någon som har koll på detta?
/R
Vad jag förstår så skiljer det i offset mellan K1-K2, K3-K4 och K5-K6 och det borde betyda att de inte går att blanda eller? Diametern på gaffelbenen verkar ju dock vara samma.
Om jag skulle byta både övre och undre kronan, passa då de nyare kronorna i K3:ans styrhuvud?

Någon som har koll på detta?
/R