gaffelben fzr600r 94

farbror mumma

Medlem
Gick med
24 Apr 2004
Hoj
Cbr600rr yzf750r
Jag håller på och hjälper en kompis med att laga hans fzr 600r 94a efter en liten dikeskörning. Båda gaffelbenen har blivit krokiga bland annat. jag har ringt runt lite till olika skrotar för att höra om dom har några gaffelben. Dom har ben til fzr600 89-92 och 97ans 600 fazer.Kan nån av dom passa på en fzr 600r 94 :confused: Det skulle vara ganska skönt att slippa två sprillans nya.mvh stefan

farbror mumma skrev:
Jag håller på och hjälper en kompis med att laga hans fzr 600r 94a efter en liten dikeskörning. Båda gaffelbenen har blivit krokiga bland annat. jag har ringt runt lite till olika skrotar för att höra om dom har några gaffelben. Dom har ben til fzr600 89-92 och 97ans 600 fazer.Kan nån av dom passa på en fzr 600r 94 :confused: Det skulle vara ganska skönt att slippa två sprillans nya.mvh stefan

Kan det vara samma ben på nån FZR 1000 kanske?

farbror mumma skrev:

det bör vara samma som 89-93, tror de även skulle passa på en 94a.

Uppar denna lite :)

Någon som vet om framgaffeln från en YZF 750 passar på min fzr600 -94?
Kåpor och lite annat skraffs är ju samma, så är framgafflen det också?!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg