Gaerne GP1 stövlar.

Kraschpucken

Stånka.. De e najs!
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
KTM SMC-R
Några härinne som kör med den här stöveln och har några åsikter?
Har fastnat lite för den eftersom den ser ruskigt bra ut, recensionerna man hittat talar gott om den och den ligger bra i pris. Jag är mest nyfiken på hur storlekarna är jämfört med t.ex. A-stars stövlar.

gp1_air-500x500.jpg

Bump. Ingen som har erfarenhet av dessa? Gaerna gör ju grymma cross-stövlar vad jag vet.

Ingen erfarenhet av dessa men eftersom de är Italiensk tillverkare så en kvalificerad gissning att dom är små i stlk:arna. :va

Tja! kanske sent svar men, jag har använt dom en säsong och har inte nåt att klaga över min gp1-storlek är 41. Vanliga storlek är mellan 41-42 så kanske inte direkt små i storlekernan:p
Pm om du vill veta mer :D

B
Tja! kanske sent svar men, jag har använt dom en säsong och har inte nåt att klaga över min gp1-storlek är 41. Vanliga storlek är mellan 41-42 så kanske inte direkt små i storlekernan:p
Pm om du vill veta mer :D

Kan du inte dra en snabbrecension här? Berätta lite om hur dom sitter, om du kan jämföra med nåt annat märke, om det skaver nånstans osv :)

Själv på jakt efter stövlar, lutar åt SMX PLUS från A-stars.

B

Kan du inte dra en snabbrecension här? Berätta lite om hur dom sitter, om du kan jämföra med nåt annat märke, om det skaver nånstans osv :)

Själv på jakt efter stövlar, lutar åt SMX PLUS från A-stars.

Det här är mitt första recension så många fel kommer hittas!
De är min första mc-stövlar så har inte nåt att jämföra dom med. Men dom är bekvämt att promenera med så länge du inte har dom stängt för tight. Men dom låter mycket när du går med dom. Jag har inte haft några obekvämligheter alls med dom, inga sår eller skaver alls. Det enda negativa jag har om dom är, där man stänger kedjan vid sidan känns som skinnet håller på att vända ut, det är mest kosmetisk grej. En annan grej är, när man stänger kedjan så 'cover' man över den, denna grej stänga inte på kanten så ibland kan den öppnas om du sitter på mc och rör din fot parallellt med motorcykeln.
Ingen annat att klaga över fråga gärna så svarar jag, ska ut och byte min motorolja så svarar jag när jag är tillbaka.

Det här är mitt första recension så många fel kommer hittas!
De är min första mc-stövlar så har inte nåt att jämföra dom med. Men dom är bekvämt att promenera med så länge du inte har dom stängt för tight. Men dom låter mycket när du går med dom. Jag har inte haft några obekvämligheter alls med dom, inga sår eller skaver alls. Det enda negativa jag har om dom är, där man stänger kedjan vid sidan känns som skinnet håller på att vända ut, det är mest kosmetisk grej. En annan grej är, när man stänger kedjan så 'cover' man över den, denna grej stänga inte på kanten så ibland kan den öppnas om du sitter på mc och rör din fot parallellt med motorcykeln.
Ingen annat att klaga över fråga gärna så svarar jag, ska ut och byte min motorolja så svarar jag när jag är tillbaka.

Jag lägger ingen värdering i hur det skrivs utan tänkte om du hade några personliga åsikter om stövlarna. Har inte haft chansen att testar dom så dina ord är det jag har att skapa nån så när uppfattning. Tack!

Ska du inte ta filtret med när du ändå byter? lika bra :)

lycka till med oljebytet och tack för svaret

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back