GAAAZZA! Måndag

Gurre

Radical Riders
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Snart mini moto :)
Någon som är sugen på GAZZ måndag?

Blir nog en lite längre tur med svängelisväng och buselibus samling s-oil staffanstorp vid 11-12 tiden. :rock

Gurre skrev:
Någon som är sugen på GAZZ måndag?

Blir nog en lite längre tur med svängelisväng och buselibus samling s-oil staffanstorp vid 11-12 tiden. :rock

Eftersom jag skall jobba på natten så vill jag att vi samlas kl 11.00 och kör en riktigt lång och bra runda med stopp med mat :whip för sen skall väl ni mecka moppe och jag sova :slicka

Ok vad säger ni om att träffas 11.30 då och avfärd runt 11.45-12.00

Du behöver väl inte sova mer än 1 timmer eller nåt du bara latar dig på jobb ändå micke.a :whip

Gurre skrev:
Ok vad säger ni om att träffas 11.30 då och avfärd runt 11.45-12.00

Du behöver väl inte sova mer än 1 timmer eller nåt du bara latar dig på jobb ändå micke.a :whip

Ja det låter bra :D det på jobb :notme

Re: Re: GAAAZZA! Måndag

micke.a skrev:
Eftersom jag skall jobba på natten så vill jag att vi samlas kl 11.00 och kör en riktigt lång och bra runda med stopp med mat :whip för sen skall väl ni mecka moppe och jag sova :slicka

japp, låter najs.. hoppas på den förbannade blåsten har försvunnit!

Re: Re: GAAAZZA! Måndag

micke.a skrev:
Eftersom jag skall jobba på natten så vill jag att vi samlas kl 11.00 och kör en riktigt lång och bra runda med stopp med mat :whip

Jag kommer såvida jag inte stormat över till Köpendanmark *blåser bort* :eek:

Enligt väder gudarna så nådde blåsten sin kulmen i lördags och kommer att avta tills måndag :tummenupp

Gurre skrev:
Enligt väder gudarna så nådde blåsten sin kulmen i lördags och kommer att avta tills måndag :tummenupp

Hoppas du har rätt för annars får du ta de kurverna jag körde i och i samma fart (i Lördags) :skrämd :skrämd :skrämd

micke.a skrev:
Hoppas du har rätt för annars får du ta de kurverna jag körde i och i samma fart (i Lördags) :skrämd :skrämd :skrämd

:skrämd Tror inte det!!!

Men det såg läckert ut när du körde om han som försökte gazza ifrån oss och mitt i en kurva :rock :rock

Undrar varför han svängde och stack sen!! :squid

Ni verkar ju haft riktift kul efter Röstånga i Lördags... både ny avatar å "omkörningar" :D :D
Mitt däck tog dock "ännu mer" slut innan jag nådde hemmet :crash :crash
Vågar nog inte måndag, såvida inte Hörbergs kan lägga på det nya på måndagmorgon :fakta

CorbenDallas skrev:
Jag hänger på om jag orkar ta mig ur sängen så tidigt...
Kärring! Jag sitter och är halvlurig andra dagen irad.... :sjuk mår nog gott imorgon he he orkar du inte upp så ring för sjutton när du är uppe och möt upp... vi funderarde på att mjukstarta häckeberga...sen upp i landet och käka nånstans och BUSA utav fan om det inte blåser.. Vart tja fråga nån som vet... jag har nooooll i lokalsinne :squid :squid

Robz skrev:
Åååå nä - du kom ju näst först te Röstånga (inte GÅRDStånga) - full koll asså :D :D

HE HE den va bra ...(cbr micke) men han hittar bättre än mig men hör sämre :D :D kan bli så vid 20000 rpm

Gurre skrev:
HE HE den va bra ...(cbr micke) men han hittar bättre än mig men hör sämre :D :D kan bli så vid 20000 rpm

hahahaha :) :tummenupp

jag får se hur jag gör imorgon, det är "kalas" i marieholm, var där idag o bytte koppling på bilen, o sen imorgon kalas, rätt nära röstånga ju.. så kanske kan lösa sig på nått sätt, fast de tråkiga är att de e kl 14.00 jag ska va där, så tiden e riktigt kass.. + att jag misstänker att min kedja e på bristgränsen.. räcker kanske o smörja skiten lite om jag nu kan fixa så jag kan köra en runda.. :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman