Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gurre skrev:Någon som är sugen på GAZZ måndag?
Blir nog en lite längre tur med svängelisväng och buselibus samling s-oil staffanstorp vid 11-12 tiden.![]()
Gurre skrev:Ok vad säger ni om att träffas 11.30 då och avfärd runt 11.45-12.00
Du behöver väl inte sova mer än 1 timmer eller nåt du bara latar dig på jobb ändå micke.a![]()
micke.a skrev:Eftersom jag skall jobba på natten så vill jag att vi samlas kl 11.00 och kör en riktigt lång och bra runda med stopp med matför sen skall väl ni mecka moppe och jag sova
![]()
micke.a skrev:Eftersom jag skall jobba på natten så vill jag att vi samlas kl 11.00 och kör en riktigt lång och bra runda med stopp med mat![]()
Gurre skrev:Enligt väder gudarna så nådde blåsten sin kulmen i lördags och kommer att avta tills måndag![]()
micke.a skrev:Hoppas du har rätt för annars får du ta de kurverna jag körde i och i samma fart (i Lördags)![]()
![]()
![]()
Kärring! Jag sitter och är halvlurig andra dagen irad....CorbenDallas skrev:Jag hänger på om jag orkar ta mig ur sängen så tidigt...
Åååå nä - du kom ju näst först te Röstånga (inte GÅRDStånga) - full koll assåGurre skrev:...jag har nooooll i lokalsinne![]()
![]()
Robz skrev:Åååå nä - du kom ju näst först te Röstånga (inte GÅRDStånga) - full koll asså![]()
![]()
Gurre skrev:HE HE den va bra ...(cbr micke) men han hittar bättre än mig men hör sämre![]()
kan bli så vid 20000 rpm
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra