GAAAZZA! Måndag

Gurre

Radical Riders
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Snart mini moto :)
Någon som är sugen på GAZZ måndag?

Blir nog en lite längre tur med svängelisväng och buselibus samling s-oil staffanstorp vid 11-12 tiden. :rock

Gurre skrev:
Någon som är sugen på GAZZ måndag?

Blir nog en lite längre tur med svängelisväng och buselibus samling s-oil staffanstorp vid 11-12 tiden. :rock

Eftersom jag skall jobba på natten så vill jag att vi samlas kl 11.00 och kör en riktigt lång och bra runda med stopp med mat :whip för sen skall väl ni mecka moppe och jag sova :slicka

Ok vad säger ni om att träffas 11.30 då och avfärd runt 11.45-12.00

Du behöver väl inte sova mer än 1 timmer eller nåt du bara latar dig på jobb ändå micke.a :whip

Gurre skrev:
Ok vad säger ni om att träffas 11.30 då och avfärd runt 11.45-12.00

Du behöver väl inte sova mer än 1 timmer eller nåt du bara latar dig på jobb ändå micke.a :whip

Ja det låter bra :D det på jobb :notme

Re: Re: GAAAZZA! Måndag

micke.a skrev:
Eftersom jag skall jobba på natten så vill jag att vi samlas kl 11.00 och kör en riktigt lång och bra runda med stopp med mat :whip för sen skall väl ni mecka moppe och jag sova :slicka

japp, låter najs.. hoppas på den förbannade blåsten har försvunnit!

Re: Re: GAAAZZA! Måndag

micke.a skrev:
Eftersom jag skall jobba på natten så vill jag att vi samlas kl 11.00 och kör en riktigt lång och bra runda med stopp med mat :whip

Jag kommer såvida jag inte stormat över till Köpendanmark *blåser bort* :eek:

Enligt väder gudarna så nådde blåsten sin kulmen i lördags och kommer att avta tills måndag :tummenupp

Gurre skrev:
Enligt väder gudarna så nådde blåsten sin kulmen i lördags och kommer att avta tills måndag :tummenupp

Hoppas du har rätt för annars får du ta de kurverna jag körde i och i samma fart (i Lördags) :skrämd :skrämd :skrämd

micke.a skrev:
Hoppas du har rätt för annars får du ta de kurverna jag körde i och i samma fart (i Lördags) :skrämd :skrämd :skrämd

:skrämd Tror inte det!!!

Men det såg läckert ut när du körde om han som försökte gazza ifrån oss och mitt i en kurva :rock :rock

Undrar varför han svängde och stack sen!! :squid

Ni verkar ju haft riktift kul efter Röstånga i Lördags... både ny avatar å "omkörningar" :D :D
Mitt däck tog dock "ännu mer" slut innan jag nådde hemmet :crash :crash
Vågar nog inte måndag, såvida inte Hörbergs kan lägga på det nya på måndagmorgon :fakta

CorbenDallas skrev:
Jag hänger på om jag orkar ta mig ur sängen så tidigt...
Kärring! Jag sitter och är halvlurig andra dagen irad.... :sjuk mår nog gott imorgon he he orkar du inte upp så ring för sjutton när du är uppe och möt upp... vi funderarde på att mjukstarta häckeberga...sen upp i landet och käka nånstans och BUSA utav fan om det inte blåser.. Vart tja fråga nån som vet... jag har nooooll i lokalsinne :squid :squid

Robz skrev:
Åååå nä - du kom ju näst först te Röstånga (inte GÅRDStånga) - full koll asså :D :D

HE HE den va bra ...(cbr micke) men han hittar bättre än mig men hör sämre :D :D kan bli så vid 20000 rpm

Gurre skrev:
HE HE den va bra ...(cbr micke) men han hittar bättre än mig men hör sämre :D :D kan bli så vid 20000 rpm

hahahaha :) :tummenupp

jag får se hur jag gör imorgon, det är "kalas" i marieholm, var där idag o bytte koppling på bilen, o sen imorgon kalas, rätt nära röstånga ju.. så kanske kan lösa sig på nått sätt, fast de tråkiga är att de e kl 14.00 jag ska va där, så tiden e riktigt kass.. + att jag misstänker att min kedja e på bristgränsen.. räcker kanske o smörja skiten lite om jag nu kan fixa så jag kan köra en runda.. :tummenupp

Back