GAAAAAAH Annonsör

smallsocks

Sporthojsnörd
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
kanske lite drygt men hatar inte ni också när en jätte smart "annonsör" satt ut sitt hemma nummer... Jo för vem normal är hemma på dagarna, inte så himla många... så nu måste jag förmodligen vänta tills e.f innan jag får svar... och då blir allt försenat en dag för det är i en annan stad. faaaaan förstör hela min planering (tänkte ta akut ledigt från jobb)

okej jag är lugn, så jävla irriterad på allt bara. är det någon som känner att man är som en död ibland? man har inte lust med någoting i det här gudsförgätna jävla livet, sova, vakna, jobba, äta, jobba, sova, vakna osv osv , tråååååååkigt

edit: okej panik <--- brist på andra som lyssnar så får ni vara mina "lyssnare".

smallsocks skrev:
2374474 Jo för vem normal är hemma på dagarna, inte så himla många... så nu måste jag förmodligen vänta tills e.f innan jag får svar...

Dagens i-landsproblem.

Jag vet väldigt många som förvisso har mobil men inte har någon möjlighet att ha dem igång under arbetstid. Då är det väl onödigt att sätta ut mobilnummret?!

Ta en valium och ring i eftermiddag!

I ett land där isen sträcker sig över slätterna, i ett land där ingen hittills bott i detta land ser vi ONÖDIGA UPPHETSNINGSTRÅDARNA. :tomten

M.G.F skrev:
2374632 I ett land där isen sträcker sig över slätterna, i ett land där ingen hittills bott i detta land ser vi ONÖDIGA UPPHETSNINGSTRÅDARNA. :tomten

Om man inte är gammal nog att klara av att tvätta själv och på så sätt reta sig på att grannarna lämnat ludd i torktumlaren är blocketpuckon en tacksam målgrupp att reta sig på!

korvgubbe skrev:
2374655 Om man inte är gammal nog att klara av att tvätta själv och på så sätt reta sig på att grannarna lämnat ludd i torktumlaren är blocketpuckon en tacksam målgrupp att reta sig på!

Jag lämnar navelludd i torktumlaren. Ska man inte det?

M.G.F skrev:
2374700 Jag lämnar navelludd i torktumlaren. Ska man inte det?

Klart man ska!:tummenupp Vad vore en trist hushållsarbetes-söndag om man inte fick skratta gott åt arga post-it-lappar i tvättstugan.

korvgubbe skrev:
2374738 Klart man ska!:tummenupp Vad vore en trist hushållsarbetes-söndag om man inte fick skratta gott åt arga post-it-lappar i tvättstugan.

Kul att det uppskattas! ;)

hitta.se är en guldgruva ibland om man har hemnummret.

smallsocks skrev:
2374474 kanske lite drygt men hatar inte ni också när en jätte smart "annonsör" satt ut sitt hemma nummer... Jo för vem normal är hemma på dagarna, inte så himla många... så nu måste jag förmodligen vänta tills e.f innan jag får svar... och då blir allt försenat en dag för det är i en annan stad. faaaaan förstör hela min planering (tänkte ta akut ledigt från jobb)

okej jag är lugn, så jävla irriterad på allt bara. är det någon som känner att man är som en död ibland? man har inte lust med någoting i det här gudsförgätna jävla livet, sova, vakna, jobba, äta, jobba, sova, vakna osv osv , tråååååååkigt

edit: okej panik <--- brist på andra som lyssnar så får ni vara mina "lyssnare".

http://vet.hut.nu/?id=17

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...