Gaü OS-invigning

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Inte för att jag följer hela OS-invigningen, men när jag tittar på den så kör de Duccar på släpvagn och gör donuts med F1-bilen. Hur bakvänt är inte det??

Edit: Tror ni de hade en backup-plan ifall de skjöt motorn på F1:an??

Jag tror att tanken va att försöka göra os ringar med F1an... Tror dom bara misslyckades..

Skiter oxå helt i OS, men hade tv´n på när Ferrarin gjorde lite ringar,fan det häftigaste som någonsin visats från en OS-sändning :yoparty .
Om resten hade varit lika intressant så hade man ju suttit klistrad framför dumburken i två veckor framöver.Men det är ju inte det, så det blir till att surfa SH istället. Men då kastar man ju inte heller bort en massa tid i onödan. :banana

Dom ska nog använda duccarna sen när dom ska köra med monster trucksen, dom måste ha nåt o jämna med marken!

Om man tror på Freud och Rorsach-blobbar så kan det ju bero på mig, men jag tycker den här bilden ser ut att vara tagen ur nån homoerotisk dröm:
olympic2.jpg

Mr. Muscle slår sin enorma slägga på ett jättestäd och ut flammar en gigantisk penis av ELD!

:3freak :rofl

Kul att de fick med lite motorsport i en för övrigt sövande invigning :trött

De tog med Yoko Ono och Lucianoi Pavarotti. Jag förlåter dem alla fel och brister de må haft i övrigt :Bugar

Bingo skrev:
De tog med Yoko Ono och Lucianoi Pavarotti. Jag förlåter dem alla fel och brister de må haft i övrigt :Bugar

Men yoko kunde ju ha lämnat a4:at och solglasögorna hemma.... :fatta!

Bästa os invigning jag har sett!! :Bugar

Cervantes skrev:
Men yoko kunde ju ha lämnat a4:at och solglasögorna hemma.... :fatta!
Ja, det var faktiskt den största fusklapp jag någonsin sett. Med tanke på talets längd hade baksidan på ett visitkort räckt. Fast kärringen har hållt stilen i snart fyrtio år. Säga vad man vill men det är svårt att inte känna respekt för henne - om än något motvilligt.

jag dubbelpostar lite, men det gjör inget...
orig_C_0_fotogallery_1842_listaverticale_foto_0_fotoverticale.jpg

:Bugar

Bingo skrev:
Ja, det var faktiskt den största fusklapp jag någonsin sett. Med tanke på talets längd hade baksidan på ett visitkort räckt. Fast kärringen har hållt stilen i snart fyrtio år. Säga vad man vill men det är svårt att inte känna respekt för henne - om än något motvilligt.

Nä den fusklappen sopa undan all respekt! med nästan 40 år i branchen borde hon lärt sig memorisera ett tal på 2 minuter... :kocko

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg