g-pack till sucka

spider26

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
sucka 750R-96
nån som vet om det funkar eller är det att kasta pengarna i sjön????

Funkar fin-fint men köp inte G-pack, TRE modeifikationen som det heter finns att köpa på gixxer.com för 200 spänn (exakt samma sak som G-pack)

/Felix

750´n från 96 är väl inte strypt, så tremodden finns väl inte till den? Har jag fel så rätta mig!

//jaG

Felix skrev:
Funkar fin-fint men köp inte G-pack, TRE modeifikationen som det heter finns att köpa på gixxer.com för 200 spänn (exakt samma sak som G-pack)

/Felix

Zeb_Macahan skrev:
750´n från 96 är väl inte strypt, så tremodden finns väl inte till den? Har jag fel så rätta mig!

//jaG
Du har nog rätt Zeb, det är väl vanliga gasare på 96:an?

/F

Är det någon som vet om det är samma tre mod på en GSXR 1000 -01 som på en -03:a. isåfall så har jag en liggande som jag kan montera

Lasen skrev:
Är det någon som vet om det är samma tre mod på en GSXR 1000 -01 som på en -03:a. isåfall så har jag en liggande som jag kan montera
Ja det är samma på tusenkubikarna, 6,8k ohm.

Jajjemensan, TREn passar.
Men övriga grejor till ECUn (typ Power Com., dealer mode switchar etc) kan skilja. Det är 32 bitars ECU till 03orna.

Last edited:
Zeb_Macahan skrev:

//jaG

ska rätta dig denna lilla låda kopplar man in på tändboxen..enligt s_racing är suckas hojar strypta på tvåan och treans växel...

Det är väl bara insprutade suckor som är strypta vad jag vet... Men va vet jag...

//jaG

spider26 skrev:
ska rätta dig denna lilla låda kopplar man in på tändboxen..enligt s_racing är suckas hojar strypta på tvåan och treans växel...

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...