G-pack & SV650

EZrideR

Adios Westtrafik
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
Back to min ÄrrSexa ............SV650S -01 *såld*
Hej folk...
Är det nån som har testat G-pack på SVn har den givit nån resultat?? eller är det en onödigt kosnat...

För övrigt vill jag gärna veta om det är nån som har gjort några mod. på sin SV isf. är jag väldigt intresserad o veta vad...

tjenna !!
det finns ett knippe kablar som går ner i växel lådan via en kontakt, som känner av om du har 2, 3 eller neutral i, koppla ur två utav kablarna dom som känner av 2an och trean och låt jorden och neutral kabeln vara kvar, går att prova sej fram till vilka det är. eller pm:a mej så tar jag reda på det.
Detta ger effekten av att ECU:n inte vet när den skall "strypa"
tändningen för bullernivåns skull... och gratis är det också.

men akta dej för den kommer att stegra hejdlöst hela tiden efter det ingreppet... ;)

ha det gott / Dan

Japp det är fram till och med 02: orna med förgasare och det är säkert samma sak med dom nya med insprutning...
Obs man behöver inte klippa av kablarna utan man kan pilla ut dom från kontakten...

Vad gör då ett "G-Pack" om det enda som behöver göras är att koppla bort två sladdar från växelsensorn?

demoniak skrev:
Vad gör då ett "G-Pack" om det enda som behöver göras är att koppla bort två sladdar från växelsensorn?

...ger en nätt vinst åt dom smarta killarna som hittat på att alla behöver en sån..... ;)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park