G-Pack RPM eliminatorn

KTM640Y2K

http://grusbus.nu
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
Hojjlös,men inte länge till!!!
Är det någon som har provat G-pack modulen :va
http://direct.nikkoracing.com/

G-Pack Suzuki
Nikko Racing developed the G-Pack module to optimise the performance of engines to the maximum. Particularly during the phases of acceleration from low to mid range.
G-Pack was especially developed to bypass the RPM-limitator installed by the manufacturers in order to conform with local regulations imposed in a number of countries.
The result of this research : maximum torque and power with exceptional acceleration in the low and mid range permitting full exploitation of your engine power band resulting in greater riding pleasures.
G-Pack is composed of an electronic box with dimensions of 45X45X16 mm. It is installed in a few minutes in between the connectors and the ignition box (CDI) of the motorcycle. On account of the compatible pins, it is connected to the original electric circuit without any changes or modifications.
G-Pack can be disconnected in a moment and your motorcycle restored to its original configuration.
Warning : G-Pack changes engine's characteristics and performance. The utilisation of the module is not allowed on public roads : its use is strictly meant for competition on closed racing tracks.

Bifogat

• suzukiGPk.jpg
    suzukiGPk.jpg
    10 KB · Visningar: 65
Last edited:
Nej, inte direkt, men det är samma sak som en TRE och är egentligen bara ett 15 ohms motstånd. Bara liite dyrare...

Går det att få reda på vilka hojar som har den där begränsningen? Har förstått att många Suzuki har det men har min det t ex? Jag vill inte ha några begränsningar, bara möjligheter! :)

Nu är jag trött på detta jäv_a TRE, TRE-mod och allt vad det nu heter. Kan någon säga vad dessa 3 bokstäver i TRE står för? :va

Timing retard eliminator eller dylikt...
Jag har det på min sukka 750 och det gjorde helt klart märkbar skillnad.

OBS köpes på gixxer.com för 220 spänn inklusive frakt från USA.

/Felix

Vee-twn skrev:
Nej, inte direkt, men det är samma sak som en TRE och är egentligen bara ett 15 ohms motstånd. Bara liite dyrare...

Vadå e det inte värt $ 80 för en plastlåda med kontakter :va

:lol

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP