G.p.r.....

Chribbe

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
BMW k1200s 05 Yamaha XTZ750
Tja!Jag undra vem säljer G.P.R avgassystem i vår avlånga land,och då menar jag inte Ava.Söker ett hel sys till tjejens hoj SV650s.Någon som vet :(

.

kolla www.boove.se vilka som e deras åf...
jag hade gpr på min förra hoj & var jättenöjd när jag väl fick hem det..
(de hade problem med leveranser förra året)

Bifogat

• VF1000R TD3.jpg
    VF1000R TD3.jpg
    1.1 MB · Visningar: 50
Min bror köpte GPR blås till sin TLR hos MC Hörnan i Södertälje....Det kan va nått

satte på mina gpr i helgen på raptorn, fy fan vilket ljud det blev. måste erkänna att jag nästan skrämde slag på mig sjlälv när jag startade. mycket nöjd med andra ord :tummenupp

GPR

Fik du till det uten strul ?

Jag fick göra nytt fäste i aluminium för att få på mit slipon :(
Men ooohhh fryd vilken velljud.

yates skrev:
satte på mina gpr i helgen på raptorn, fy fan vilket ljud det blev. måste erkänna att jag nästan skrämde slag på mig sjlälv när jag startade. mycket nöjd med andra ord :tummenupp

Kanon!!!

Men hur låter det? Högt dovt eller kanske både&?
Ska nog kirra ett till sommaren. Vet bara inte om man vågar köra upp på gården om det låter för djävligt. Nu är grannarna mest nyfikna men om man kommer med dunder och brak kanske de blir lynchiga istället.

:notme

Kanske hjälper om man ställer en pall med hörselkåpor på gården.

Fler förslag?

MC-hörnan i Södertälje säljer GPR :D

Vad glad jag blir när folk säger att dom låter bra...sitter och väntar på leverans av mina beställda GPR-slipon :crash

yates skrev:

SANT!! :bow :tummenupp :bow

Kunde inte hålla mig längre..... Har inte hört GPR på ngn Twin än men nu har jag iallafall beställt efter allas lovord.

Nån som vet vad man bör göra mer för att få lite mer vrid i SVn.
Nya insug?? Storlek och pris??

Måste även byta däck fram. Har Metzler Z 4 idag men de slits så sjukt mkt. Nån som vet ett hållbart däck med samma grepp och kostnad?

:tummenupp

Wax skrev:
Kunde inte hålla mig längre..... Har inte hört GPR på ngn Twin än men nu har jag iallafall beställt efter allas lovord.

Har polare med en SV och ett GPR halvsystem, låter grymt gott! Får hojen att låta som om den har betydligt större volym. Du kommer att bli nöjd är jag säker på ;) Får en nyfiken herre som jag fråga vad kalaset gick lös på!? /d

dAz skrev:
Har polare med en SV och ett GPR halvsystem, låter grymt gott! Får hojen att låta som om den har betydligt större volym. Du kommer att bli nöjd är jag säker på ;) Får en nyfiken herre som jag fråga vad kalaset gick lös på!? /d

Bra ljud :bow

Har inte fått hem systemet än då det var restnoterat. Hoppas till veckan. Skulle vara underbar start på semestern...

High mount, titan, oval.....

Ava ville ha 5000 nånting.
Både Mc-Poolen och Din Mc tar 4695kr.

:tummenupp

Gpr suger! misstänker att min twin tryckt sönder burkarna. på ett ställe på den ena ljuddämparen så blir det varmt utav bara helvete. +att det ser lite gulnat ut just där.
Blir till att reklamera skiten :zpy

yates skrev:
Gpr suger! misstänker att min twin tryckt sönder burkarna. på ett ställe på den ena ljuddämparen så blir det varmt utav bara helvete. +att det ser lite gulnat ut just där.
Blir till att reklamera skiten :zpy

jag har gpr slip-on på min r6:a, ganska nymonterat så jag vet inget om kvaliteten. 2 kompisar med rsv mille har problem med ljuddämpare som vibrerar sönder så det är kanske inte ett helt ovanligt fenomen...

Vad tror ni om GPR på ett monster?
Är lite anti kolfiber och tyckte att deras titan var snygga, men jag vet ju inte hur det låter. :confused:
.... eller om det passar sig att utrusta sin stiliga italienare med nåt som det inte står Ducati på

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT