Göttetur imorgon söndag

#57 Thundrace

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Hofterup
Hoj
Ducati 1098S
Avgång från min verkstad 11,00 för att möta upp malmö/skånegänget,blir upp mot nv skåne,förmodar att bassholma/stenestad är på programmet,jag och pierre skall med,alla välkomna...ring mig, 0705-182615 :tummenupp
 
Last edited:

YappE

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Sundets Pärla
Hoj
Såld!
#57 Thundrace skrev:
Avgång från min verkstad 11,00 för att möta upp malmö/skånegänget,blir upp mot nv skåne,förmodar att bassholma/stenestad är på programmet,jag och pierre skall med,alla välkomna...ring mig, 0705-182615 :tummenupp


Jag hakar kanske på. Hör av mig i morron vid 10.00 snåret
 

Fahrer

SMC BKK/SHK Instruktör
Gick med
24 Apr 2005
Ort
Hasslarp
Hoj
GSXR750 SRAD ratbike
Vart någonstans ligger din verkstad :confused:

Kan hända att jag blir sugen på att haka på. (om jag kommer upp ur sängen dvs. :7peta )
 
Gick med
22 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Köpt
Fahrer skrev:
Vart någonstans ligger din verkstad :confused:

Kan hända att jag blir sugen på att haka på. (om jag kommer upp ur sängen dvs. :7peta )


Jag kommer att åka ifrån Yamahacenter 10.45. Det är bara att vara där då så visar jag vägen.
 

Oas

Ny medlem
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Skåne
Hoj
Scott Speedster S10, Crescent-
Jag får tacka helsingborgarna för en mycket trevlig runda :)
 

Mange_H

RoH
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CBR954 -03
Tack allihopa för en höjdardag :tummenupp

Trivs riktigt bra med Hondan. Gick bra att stå på lite med passagerare också
 

spirre

Riders of Helsingborg
Gick med
16 May 2003
Ort
Vejbystrand
Hoj
Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
Mange_H skrev:
Tack allihopa för en höjdardag :tummenupp

Trivs riktigt bra med Hondan. Gick bra att stå på lite med passagerare också
Inget regn idag Mange ? :hihi
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Shit pomfritt!!!

Mina följeslagare och jag vill be så hemskt mycket om ursäkt...
Vår försening berodde på ett sjukt husdjur som försenade två av gazzarna och jag hoppas ni har förståelse för detta?

Vi får väl bjuda ner er på lite kringelikrok körning här söderut som kompensation. Säsongen har ju precis startat! No hard feelings?

Skönt att läsa att ni fick en riktigt skön tur. Wonderwizard har hållt oss uppdaterade och jag tror vi härjat på delvis samma vägar, jag personligen skulle kunna köra fram och tillbaka över söderåsen om och om igen!

Bilder från vår runda ligger snart uppe i RR delen för som nån klok R o H har sagt "Finns det inga bilder så har det inte hänt."

Var är era....? :hihi
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
Maverick_ou812 skrev:
Shit pomfritt!!!

Mina följeslagare och jag vill be så hemskt mycket om ursäkt...
Vår försening berodde på ett sjukt husdjur som försenade två av gazzarna och jag hoppas ni har förståelse för detta?

Vi får väl bjuda ner er på lite kringelikrok körning här söderut som kompensation. Säsongen har ju precis startat! No hard feelings?

Skönt att läsa att ni fick en riktigt skön tur. Wonderwizard har hållt oss uppdaterade och jag tror vi härjat på delvis samma vägar, jag personligen skulle kunna köra fram och tillbaka över söderåsen om och om igen!

Bilder från vår runda ligger snart uppe i RR delen för som nån klok R o H har sagt "Finns det inga bilder så har det inte hänt."

Var är era....? :hihi

1# dammråttor kan inte bli sjuka :hihi

2# kompensation för att vi väntat på era :arsele i 30 minuter... ojoj, det blir inte billigt. :lol

3# vi skulle ju hålla kontakten, men du glömde nog mitt nr, eftersom du aldrig ringde :fatta!

4# jo, jag vet att jag sagt "Finns det inga bilder så har det inte hänt." men min kamera fick virus.. (måste skylla på något) :rofl


jag fick 30,9 mil på mätaren idag... riktigt trevlig tur med fika & mycket sol..
mycket bättre än "tokgasning"

kommer nog ner till er onsdagsgaz nästa vecka :yoparty
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
wonderwizard skrev:
1# dammråttor kan inte bli sjuka :hihi

2# kompensation för att vi väntat på era :arsele i 30 minuter... ojoj, det blir inte billigt. :lol

3# vi skulle ju hålla kontakten, men du glömde nog mitt nr, eftersom du aldrig ringde :fatta!

4# jo, jag vet att jag sagt "Finns det inga bilder så har det inte hänt." men min kamera fick virus.. (måste skylla på något) :rofl


jag fick 30,9 mil på mätaren idag... riktigt trevlig tur med fika & mycket sol..
mycket bättre än "tokgasning"

kommer nog ner till er onsdagsgaz nästa vecka :yoparty

#1. Det var en katt, allvarligt för ägarna och helt sant.
#2. 30 minuter, då hann ni bli lite solbrända, tacka mig för det istället!
#3. Hmmmmm... ringde #57 Thundrace och ja, jag glömde ditt nummer. :huvet
#4. Nu börjar det..... Tror inte ni var på nån runda så glöm kompensationen enl. ovan!

30,9 mil - Strålande! Jag fick ihop 33,7 och jag hade roligt i 30,9 av dom. Sista biten på E6:an skulle bara klaras av. Viffern gör 240 på mätaren, trodde jag inte... :näsblod :hihi

Nu på onsdag.... hmmmm... gör du det, Då sitter jag med Isabelle (nej inte min hoj) i knäet, sippar på en GT och mår bra nere i Torrequebrada! Ha ett gutt gazz!
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
Maverick_ou812 skrev:
#1. Det var en katt, allvarligt för ägarna och helt sant.
#2. 30 minuter, då hann ni bli lite solbrända, tacka mig för det istället!
#3. Hmmmmm... ringde #57 Thundrace och ja, jag glömde ditt nummer. :huvet
#4. Nu börjar det..... Tror inte ni var på nån runda så glöm kompensationen enl. ovan!

30,9 mil - Strålande! Jag fick ihop 33,7 och jag hade roligt i 30,9 av dom. Sista biten på E6:an skulle bara klaras av. Viffern gör 240 på mätaren, trodde jag inte... :näsblod :hihi

Nu på onsdag.... hmmmm... gör du det, Då sitter jag med Isabelle (nej inte min hoj) i knäet, sippar på en GT och mår bra nere i Torrequebrada! Ha ett gutt gazz!

sorry, trodde det bara var en ursäkt :(

Torrequebrada ?? :va
GT :tummenupp
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
wonderwizard skrev:
sorry, trodde det bara var en ursäkt :(

Torrequebrada ?? :va
GT :tummenupp
#1. Ingen fara, du kunde ju inte veta. Allt gick för övrigt bra. :pannkyss
#2. Torrequebrada... som i S p a n i e n - Costa del Sol - flickvän :D
#3. Jajamensan!!! San Miguel funkar också i +29 grader men det visste du.... :hihi
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
Maverick_ou812 skrev:
#1. Ingen fara, du kunde ju inte veta. Allt gick för övrigt bra. :pannkyss
#2. Torrequebrada... som i S p a n i e n - Costa del Sol - flickvän :D
#3. Jajamensan!!! San Miguel funkar också i +29 grader men det visste du.... :hihi


svin :fatta! jag e inte ett alls avis :rolleyes:

nää... nu ska jag tamefan gå o slagga, tror jag kommer somna som en klubbad säl, för fyfan vad jag e trött... denne dagen har tagit musten ur mig
 

125zor

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2005
Ort
Hbg
Hoj
CBR 125 -05
Kul att ni hade fin runda :)

Wonder var det dig jag såg i lördags natt på ättekula med din R6a ?:)
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top