Gött väder Måndag 10/4 ut o gasa lite

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
:yoparty Kolla www.dmi.dk och www.smhi.se och det ska bli strålande väder imorgon måndag.. blir nog att ta en liten resp lång tur imorrn efter jobbet.. Fler i klippan trakten som ska ut kanske??

Jag kan meddela alla att Stenestadvägen ligger kvar precis där vi lämnade den i höstas.

Lite tjälskott, grussträngar och dynghögar drar ner farten men vägen ligger där den ska! :banana

Någon annan som kört idag?

:tomten
fyyyyyyyyyyyy f------------------------n vad kaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt.... :4skrika :4skrika

Det var gött att dra en timmes runda, men vete f-n om jag kan kalla det njutning. Tomtegrader ute, 5+ :brinnerup

den där ventilationen mellan benen är ju go... :rofl

:hej

bah! ni fuskar ju med kåpor och sådant skit. :tungan

Det var inte så kallt i 50 :hihi

:hej

Körde till och från jobbet i Danmark idag...
Var inte så himla kallt..

blacktriple skrev:
2074429 Jag kan meddela alla att Stenestadvägen ligger kvar precis där vi lämnade den i höstas.

Lite tjälskott, grussträngar och dynghögar drar ner farten men vägen ligger där den ska! :banana

Någon annan som kört idag?

Blev tio mil idag... var riktigt kallt i fingrarna sista biten höganäs-hbg runt sextiden, men det var helt OK ändån.

:)

Blev några mil , men det kasar lite hit o dit nu får den stå tills det blir varmare :(

jorå,, 8 mil blev de

Tog en tripp till ängelholm och cruisa runt där lite på småvägar o dylikt.., men jävlar i röven va kallt om fingrarna de var. såg några fler hojar =).. men vill nog ha lite mer värme :tomten

Jag hämtade hem hojen från Malmö. Lite väl kallt om fingrarna annars gick det bra. Nu är säsongen igång :banana

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back