Gött med WiFi...

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Sitter just nu och slösurfar i sängen. Lyssnar på skön musik och bara slappnar av efter dagens helvete på jobbet. Tog en bira till maten men någon mer blir det inte då jag måste köra mig, sambon hennes lillebror och hans polare till biljardhallen om ett par timmar.

Okej, det blir alltså ingen biljard idag. Bra! Då kan jag ta en bira till. :D

Var gör ni för att slappna av efter en dag på jobbet?

Tar en dusch, lite sköna kläder...käkar nåt lätt..lyssnar på soft musik och slösurfar, kanske lirar nåt eller kollar på nån film tills ögonen trillar igen (slutar jobbet 22:45).

Antingen det, eller så gör jag de 3 första punkterna, men ställer mig i garaget, spelar lite skönare musik och mekar/putsar med hoj/skoter.
Efter det följer jag naturligtvis upp resterande punkter... :)

Som du ungefär, kollar på film, har ett gäng serier som jag kan kolla på ett avsnitt varje kväll.
Ofta blir det en bärs så man lättare kommer ner i varv.

OLJEKYLD GSXR skrev:
Mat, mjukisbyxor och internet. Gärna en chokladbit också.

Det är bra med järn när man har menstruation... :rolleyes:

Sitter själv och smaskar i mig Marabou-choklad nu. :D

Fixar käk (ibland), äter, glor på tv, lägger klinkers, bär möbler, mekar i garaget, klipper gräsmattan, byter bajsblöja, eldar lite i pannan, läser godnattsaga, badar bastu, glor på tv, läser, pillar på min sambo, byter kissblöja, somnar... :) Med viss variation...

TomK skrev:
Fixar käk (ibland), äter, glor på tv, lägger klinkers, bär möbler, mekar i garaget, klipper gräsmattan, byter bajsblöja, eldar lite i pannan, läser godnattsaga, badar bastu, glor på tv, läser, pillar på min sambo, byter kissblöja, somnar... :) Med viss variation...

Använder du fortfarande blöjor vid din ålder? Fan vilken praktisk idé! :tummenupp

/ :tomten

efter jobbet klär man av sig naken, klättrar upp i närmsta lyktstolpe å sitter där å vrålar obsceniteter åt alla osthyvlar

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg