Göteborgsvarvet, killen med viljan!

Här uppe har vi vindelälvsloppet (hade, jag tror det är nerlagt nu) där folk inte bara sket och pissade ner sig, flera stycken sprang tills dom dog...

Bland annat en idrottsläkare höll på att stryka med, han var så uttorkad och utmattad att han lufsade fram i knappt gåfart, stupade, reste sig och vacklade vidare, fast då åt fel håll, totalt omedveten om omvärlden....

Sen när faan vart det OKEJ att skita på sig in public :mad:

Å dessutom få beröm för det! :dummer

Helvete :zpy killen är Ecklig :fakta Ekclig som faan :mad:

Jag blir förbannad! :mad:

Länken funkar inte för mig:(

Klart bästa på bilden som är länkad i tråden är ju minerna på publiken:rofl

Här är en bild lite tidigare när skiten är lite färskare... :näsblod

Och lite info om killen

"Mikael Ekvall slog till med ett riktigt topplopp i Göteborgsvarvet. Med nytt personligt rekord sprang han i mål på 21:a plats som bästa junior och som 5:e bästa svenska löpare.

Mickes målsättning innan loppet var att springa på under 1.10 och öppna första milen på ca 32 minuter.

Trots oerhörda problem med kramp i magen som varade mellan två och tolv kilometer!! lyckades Micke med sin målsättning.

Milen öppnades på ca 32 minuter och sluttiden blev mycket imponerande 1.09,43. Mickes insats har en bragdstämpel över sig med tanke på magproblemen.

Det är inte många löpare som hade visat den järnvilja och sprungit i mål på ett så imponerande sätt efter sådana problem som Micke hade. På köpet blev det ett nytt personligt rekord med 1 minut och 21 sekunder.”
Haha, vilken stolle! Undrar hur snabbt killen kan springa när han inte är dassig i kistan?

Last edited:
Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back