Jag och sambon skall ut och åka lite båt i november och båten avgår från frihamnen.
Jag skulle vilja ha ett bra förslag på hur vi tar oss från Nils Ericsson terminalen (kommer med Swebus från Jkpg) till Frihamnen? Finns det någon bra bussanslutning vid ca 0900 en vardag eller är det taxi som gäller.
Tacksam för svar!
//johan W
Jag skulle vilja ha ett bra förslag på hur vi tar oss från Nils Ericsson terminalen (kommer med Swebus från Jkpg) till Frihamnen? Finns det någon bra bussanslutning vid ca 0900 en vardag eller är det taxi som gäller.
Tacksam för svar!
//johan W