Coola Ola
Guest
Miss_Orchidee skrev:Ingen som vill ut på en tur i sommarvädret??
![]()
Jag är på men bara om du lovar att köra med på hela min vända.....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Miss_Orchidee skrev:Ingen som vill ut på en tur i sommarvädret??
![]()
Mike the bike skrev:För att quota dig själv....What we do in life echoes in eternity
Så ekade det inte så jävligt här igår från dig som du tidigare ville ge sken av.
Skämt åsido, var fn har du vart den sista veckan.
Har skickat 100 PM minst.
/Mike
Mookie skrev:Attan vad ni kör. Jag vill också vara med ju!
@T-rex & Bebbe: Jag har lite bilder på er, nyfikna?
/Peter@ it café i Ystad.
Coola Ola skrev:Men SZR:en funkar väl? Eller har jag missat nåt? Så jäklar grymt att få köra lite i helgen förresten, min hoj är rätt mysig ändå![]()
Mookie skrev:@T-rex & Bebbe: Jag har lite bilder på er, nyfikna?
/Peter@ it café i Ystad.
hållundan skrev:Fan, fick nu erbjudande om att köpa farsans feta(ohyggligt välvårdade) 745. En ägare i familjen, servad, rostrfri m.m. för 15K...
Frågan är hur sköj det är att åka 740 när jag kan spara lite lite lite till för att köpa en ZX7r...
Kluven...
Det får du till helgenTjet skrev:Bra, köp den och kom upp till Göteborg för du har nånting som är mitt...![]()
hållundan skrev:Det får du till helgen
Har inte vart "hemma" sedan sist...
![]()
hållundan skrev:Fan, fick nu erbjudande om att köpa farsans feta(ohyggligt välvårdade) 745. En ägare i familjen, servad, rostrfri m.m. för 15K...
Frågan är hur sköj det är att åka 740 när jag kan spara lite lite lite till för att köpa en ZX7r...
Kluven...
ostebo skrev:Missa helgen.... lr, nja! Va på GP på lördagen å hoppades på lite folk som skulle köra innan vi drog till MIKE THE BIKE. Men vi va hela 4st. Så då åkte jag hemåt å möttes av ett mycket dåligt väder. Sluta lite illa. Inte bra å lägga hojen så mycket som jag gjorde, när det é så våt på marken. Dök upp en stor pöl på vägen å oj vad hände... lite glid på höger ben. Men MC klara sig fint. Å döm som man va körde man i jeans?!? :kocko
Men det blev inte så farligt... Jag överlever...
Men nu é det slut för mitt mc åk i år. För jag lämnar landet den 13/9 och just nu letar jag efter ett varmt garage å ställe henne i. I ca: 3-5 månader. Nån som har nåt bra tipps?!?! PM mig i så fall.
MVH
Tomas
Nja den är klarröd, men en 745 i sina bästa där är det allt...Dez skrev:EXAKT samma erbjudande hade jag förra hösten (skulle inte förvåna mej din bil också är vinröd)
Ångrar grymmt att jag inte köpte den med tanke vilklet jävla väder det varit sen dess![]()
hållundan skrev:Nja den är klarröd, men en 745 i sina bästa där är det allt...
Annars kunde jag ju köpa den nu, köra den lite å sedan sälja den för 20K.
Fast lite taskigt mot mor å far kanske?!
Motiveraflugan skrev:Tjöp den istället för en suddendäringa Ninja.
hållundan skrev:Motivera![]()
![]()
![]()
Ninjan
![]()
Där slog du i spiken...flugan skrev:Klart du ska ha en sänkt 745:a med epamagnesiumfälgar och 2½"-blås istället för el Ninjo.
Coola Ola skrev:Jag är på men bara om du lovar att köra med på hela min vända.....Vad var du i lördags förresten? Tyckte jag såg ditt namn på listan för de som skulle komma till mickes fest
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning