Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Coola Ola skrev:Jorå, kommer i veckan förmodligen. Då ska jag visa hur man verkligen använder 600cc...
var glad att du bara väntar på en fälg.... ja vänar på en hel hoj innan jag kan visa....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Coola Ola skrev:Jorå, kommer i veckan förmodligen. Då ska jag visa hur man verkligen använder 600cc...
Alltid sugen på att rulla lite. 1800 gp?Miss_Orchidee skrev:Ingen som vill köra en sväng idag föressten??
back in black skrev:Alltid sugen på att rulla lite. 1800 gp?
Ska vi träffas kl 1800 Yamahacenter istället då?Miss_Orchidee skrev:men ska vi köra en sväng vid 18:30 istället så hinner Nr:46 med också??
back in black skrev:Ska vi träffas kl 1800 Yamahacenter istället då?
Miss_Orchidee skrev:ne ja tycker 18:30 är en bra tid vid Gp då kanske fler hittar dit efter hjobbet, och dessutom ska det tydligen vara någon cool rymdbil på Gp idag...och den kanske man vill se
back in black skrev:Tänkte bara på att vissa hade svårt att hitta i stan ibland![]()
Andra tycker kanske det e trist att rulla mellan rödljusen.
back in black skrev:Tänkte bara på att vissa hade svårt att hitta i stan ibland![]()
Andra tycker kanske det e trist att rulla mellan rödljusen.
Miss_Orchidee skrev:Jag hittar minsan inne istan....och vissa kör ju inte som blådårar mott rött ljus när det kan komma språrvagnar och grejer....
![]()
![]()
Miss_Orchidee skrev:ingen mer som ska med ut ikväll då??
18:30 på Götaplatsen!!
Miss_Orchidee skrev:nu är det inte ens någon som svarar........ känns nästan som att sitta och prata med sig själv, fast tråkigare..........kanske ska gå ut och samspråka lite med hojen....
Samuel skrev:utan bara ut och glida lite.
Samuel skrev:Med en 125:a. Upp till bevis på GP kl 18.30 då![]()
smajlet skrev:Var det någon som hörde den enorma smällen för en stund sen som skakade om hella hyreshuset???tjändes som en rejäl en med tryckvåg
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning