Göteborg

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Mark skrev:
Hur är intresset för att böja båge idag onsdag runt 18-tiden tro?

PS: Jag vet en hemlis, men de får barnets pappa själv berätta om :rolleyes:
Jag är på. Fogerty är säkerligen det oxå, tjötade med honom idag.

:yoparty

hållundan skrev:
Jag är på. Fogerty är säkerligen det oxå, tjötade med honom idag.

Aaah, du var på tvätten, väntade lite på GP....

Å de regnade inte alls...bara lite lite dugg precis när ja åkte vidare vid 18.30...

Last edited:
Mark skrev:
Aaah, du var på tvätten, väntade lite på GP....

Å de regnade inte alls...bara lite lite dugg precis när ja åkte vidare vid 18.30...
Aj fan, jag trodde du menade imårrrn...

Aja, jag tvättade å den blev fan riktigt fin, men hon ska ändå säljas.

Ska man köra imorrn då? Fogerty å jag tjötade iaf om att åka imorrn...

Jag är inte helt omöjlig på att ta en sväng idag

bebbe skrev:
Men du har ju inget körkort för en sådan ju! Och sedan med tanke på hur du kör så skall du nog inte ha en heller :tungan

Jag ska ju ta körkort!!! och dessutom kör ja inte värre än vissa andra här.... som går och vurpar i kurvor å grejer! :hihi Nu vill jag ut och köra snart igen!

kan vi inte säga söndg kl 17:00 på GötaPlatsen??

1. Miss_Orchidee & Dennis

hållundan skrev:
tålv?

Fan, jag schlutar två. Tänkte tuffa från GP vid 18 ikväll...

Om vi ses på Götaplatsen klockan 18 så hinner jag oxå - fan jag jobbar hela sommaren!!! Kan ju passa på att diskutera inför Falkenberg nästa vecka oxå, jag vet att Phaeton inte heller har varit och slipat puckarna på banan :D

Miss_Orchidee skrev:
Jag ska ju ta körkort!!! och dessutom kör ja inte värre än vissa andra här.... som går och vurpar i kurvor å grejer! :hihi Nu vill jag ut och köra snart igen!

Vem har vurpat :rolleyes:

Fazer75 skrev:
Om vi ses på Götaplatsen klockan 18 så hinner jag oxå - fan jag jobbar hela sommaren!!! Kan ju passa på att diskutera inför Falkenberg nästa vecka oxå, jag vet att Phaeton inte heller har varit och slipat puckarna på banan :D

Är det kl 18 ikväll??

kan ni inte skjuta det till 19:30
hinner från Kungsbacka t götaplatsen på en kvart?? jo det gör jag! :kocko
så¨kan ja vara med oxå! och pojkvännen om han vill, han vill ju inte så ofta men ibland, eller hur Nr:69 :tungan

Miss_Orchidee skrev:
Är det kl 18 ikväll??

kan ni inte skjuta det till 19:30
hinner från Kungsbacka t götaplatsen på en kvart?? jo det gör jag! :kocko
så¨kan ja vara med oxå! och pojkvännen om han vill, han vill ju inte så ofta men ibland, eller hur Nr:69 :tungan

Nu får ni svara för ja måste dra och putsa farsans hoj...annars blir d inge benisn idag... ush vilken utpressning! :gnissla men vad gör man inte för lite soppa.... :hihi

Ni får sms:a om ni kör innan 19:30, annars så är jag och Nr:46 där vid 16:30

0702 66 38 07

Inställt med GP kl 12 för min del, måste meka lite med hojen så jag kommer inte att hinna dit i tid.

Och ikväll ska jag på födelsedagskalas så då blir det ingen hojåkning heller...

Fazer75 skrev:

F*n vad ni jobbar då :hihi

Okay 12 är inställt... vi åker vid 18 eller 19:30 eller vad?

Status
Ej öppen för fler svar.
Back