Jag tror det blir ca 5-6 pers hittills?Firefly skrev:blir vi många eller?
Jo jag ska med också.. ska snart iväg och tvätta hojen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det blir ca 5-6 pers hittills?Firefly skrev:blir vi många eller?
essey skrev:Jag tror det blir ca 5-6 pers hittills?
Jo jag ska med också.. ska snart iväg och tvätta hojen..
Miss_Orchidee skrev:då ses vi där....fan ja kommer vara minst....

PacMan skrev:Man blir lite sugen på att skolka från sommarjobbet å hänga på, men det e nog en dålig idé.
Jag passar på att varna för en dieselfläck i Lunbytunneln, ytterfilen FRÅN Torslanda-hållet. Gick lite fort där igår kväll och jag fick ett otrevligt 2-hjulsläpp, men som tur var "tog fläcken slut" innan det gick illa. Fick lite läskigt vobbel när det greppade igen bara.

essey skrev:Storleken har ingen betydelse eller vad är det dom säger??![]()
Miss_Orchidee skrev:om ja tvättar med mycket vatten så kanske den växer??![]()

Firefly skrev:bara fem-sex stycken??? Då kanske man skulle vänta till helgen... Det är väl de vanliga körningarna vid 12 på lördag & söndag?
Firefly skrev:bara fem-sex stycken??? Då kanske man skulle vänta till helgen... Det är väl de vanliga körningarna vid 12 på lördag & söndag?

Som fan. En fet V-twin med starka 535 kubik och va kan det vara 35hp?fogerty skrev:Jaså du blev sugen på V-twin efter provkörningen av vtr:en![]()
![]()
![]()


Jag börjar jobba igen den 12:e Så då kan jag inte. Men det är körning på lördag och söndag eller?Miss_Orchidee skrev:firefly..ja tycker du ska ta och komma ner den 12/7 OXÅ!! d finns en tråd om det med...tjejtjörning i gbg heter den tror ja
Krympa den e nogh omöjligt....den e fedan så liten.....iof ja kanske får en minmoto då??? nu sk ja ut å vattna![]()
Ravetrancer skrev:om du snackar om Anderstorp nu, så kan jag meddela att dom är stenhårda på dbkrav.
Allt annat än original brukar dom skicka hem igen.
Bara så ni slipåper bli hemskickade![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |