Skorpan
Guest
det var helvete vad tidigt du var ute då heheTony Tiger skrev:Nu åker jag och tankar samt värmer däck, -3 här men solen är på väg upp![]()
jag är på GP 12.00
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det var helvete vad tidigt du var ute då heheTony Tiger skrev:Nu åker jag och tankar samt värmer däck, -3 här men solen är på väg upp![]()
har dy bytt b-vätskan än???DumDum skrev:Jag kommer ner till gp till 12 och poserar lite men sedan så far jag iväg och byter bromsvätska. Har liksom inga vidare bromsar fram just nu.![]()
Hållundan>> Jag finns på telefon, svarar jag inte så kör jag hoj för tillället och hör inte om du ringer.

var det väl intehållundan skrev:Det var ett satans jävla pissväder ute...
Blire bättre idag eller???
Skorpan skrev:har dy bytt b-vätskan än???
hur faaaan vågar du åka utan bromsar fram??![]()
![]()
![]()


Tony Tiger skrev:6 Timmar och jag fick bara vara med 2![]()
Är ju ute och åker dagarna i ända! 
Skorpan skrev:![]()
![]()
nån som ska ut på dan imon?? (onsdag)
troligen så ser det ut så:DumDum skrev:Ja men ge dig! Det finns faktisk dom som har ett jobb att sköta.
![]()
Jag ska ta med en kamera i lastbilen någon dag så får ni se hur det ser ut ur min synvinkel och hur elaka ni är, bara brumma runt och reta mig för att ni kan åka och jag jobbar.

vi studerar och ämnet är: hojåkaFocus skrev:Va fasiken...
Har ni inga jobb eller?Är ju ute och åker dagarna i ända!
Vad avais man blir!!!!![]()
Skorpan skrev:vi studerar och ämnet är: hojåka![]()

Döööööööö, din gay.... korspost.... Eller???Skorpan skrev:troligen så ser det ut så:![]()

sorry boys,ska sälja hojen nu (kanske redan till helgen)hållundan skrev:Döööööööö, din gay.... korspost.... Eller???
e det i L.A eller??? Vaffan har du fotata den bilden ???? Vem har den blå hojen??? KLipp dig nu föffan,...
Skorpan skrev:sorry boys,ska sälja hojen nu (kanske redan till helgen)
snart får ni klara er själva,min fot pallar inte![]()
![]()
april,april....fogerty skrev:Hoppas du med oss skämta aprillo, annars jag komma tala med dig vett. Inte sälja hojen nu![]()
Skorpan skrev:
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |