Göteborg

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Är det någon som känner för att åka ut o träna lite wheelies ikväll? Tänkte jag skulle lära mig.. :hihi

essey skrev:
Är det någon som känner för att åka ut o träna lite wheelies ikväll? Tänkte jag skulle lära mig.. :hihi

Tänkte fan ta nån öl ikväll. Jag är jävligt dålig på bakhjulet så visst fan behöver jag träna.

Gärna nån annan kväll!!!

FÖRGÖRAREN :yoparty

essey skrev:

Jag kanske skall ta mig en sväng lite senare ikväll. Skall bara tvätta klart först :rolleyes:

Förgöraren skrev:
Tänkte fan ta nån öl ikväll. Jag är jävligt dålig på bakhjulet så visst fan behöver jag träna.

Gärna nån annan kväll!!!

FÖRGÖRAREN :yoparty

Ska nog ut senare ikväll OCH imorgon kväll.. Måste ju lära mig det där eländet nu..

Du Bebbe, kan inte du tömma din inbox så man kan skicka ett PM till dig? :va Det står att din inbox är full :hihi

(1.bebbe has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space).

Last edited:
essey skrev:
Du Bebbe, kan inte du tömma din inbox så man kan skicka ett PM till dig? :va Det står att din inbox är full :hihi

(1.bebbe has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space).

Ehhh.. hoppsan :tungan

essey skrev:
jag kan tänka mej att hänga me men kan inte vara igbg för än kl 20.30 är det försent

Yamaha farfar skrev:
jag kan tänka mej att hänga me men kan inte vara igbg för än kl 20.30 är det försent

Hmm.. Grejen är att jag ska upp imorgon klockan 3.45 am :( Hade tänkt att åka ut vid 19 tiden i så fall.. Behöver lägga mig någorlunda i tid.. men uhm.. Du kan ju höra av dig när du är på gång så får vi se om jag är ute eller inte?

Jag PMar mitt nr.. ( snart är det väl lika bra att lägga ut det här ) :hihi

essey skrev:
Hmm.. Grejen är att jag ska upp imorgon klockan 3.45 am :( Hade tänkt att åka ut vid 19 tiden i så fall.. Behöver lägga mig någorlunda i tid.. men uhm.. Du kan ju höra av dig när du är på gång så får vi se om jag är ute eller inte?

Jag PMar mitt nr.. ( snart är det väl lika bra att lägga ut det här ) :hihi

men ja tänkte åka vid 19:30?? kan inte ja få vara med då??

wheelies

är lite sugen på att hänga på alltså...
jag håller på att lära mig växla på slangen... ettan kan jag ju köra rätt långt på men fan alltså... växlingen är svår... har kört t.o.m 3:an en gång dock....

men jag försöker sälja hojen och har en spekulant imorgon... så jag har ingen lust att pajja nåra bakspeglar eller bakljus eller något nu... =(

får helt enkelt hålla mig hemma ikvääll...
:huvet

Captain_Insane skrev:
är lite sugen på att hänga på alltså...
jag håller på att lära mig växla på slangen... ettan kan jag ju köra rätt långt på men fan alltså... växlingen är svår... har kört t.o.m 3:an en gång dock....

men jag försöker sälja hojen och har en spekulant imorgon... så jag har ingen lust att pajja nåra bakspeglar eller bakljus eller något nu... =(

får helt enkelt hålla mig hemma ikvääll...
:huvet

Tycker ettan blir så hysterisk, får varva upp den till nästan 7000 varv innan den ens behagar gå upp.. Å andra sidan så är jag kass, har precis börjat öva.. :hihi

Var ni ute ikväll?
Själv var jag upptagen, men hänger gärna på imorron kväll om någon ska ut då! Är på g att hitta jämviktsläget... :)

Snälla PM'a om ni ska ut!

// Christian

chrilla skrev:
Var ni ute ikväll?
Själv var jag upptagen, men hänger gärna på imorron kväll om någon ska ut då! Är på g att hitta jämviktsläget... :)

Snälla PM'a om ni ska ut!

// Christian

Ja vi var ute precis. Imorgon blir det inget för mig men kanske för andra? Ska åka bort i helgen :( Måste vara lite social med mina föräldrar för en gångs skull.. Nästa helg blir det mer åka dock..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!