Göteborg

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Coola Ola skrev:
Oj, fyller hon år idag? Fint väder på födelsedagen blev det! Stort grattis, essey! Har du fått något fint i present ännu då? :)

Tackar! Jo lite grann har man väl fått.. Mor o far betalade mina kraschpuckar som jag ska hämta vilken dag som helst.. Beställde dom förra veckan men har inte kommit ännu :(

Synd att man jobbar i morgon annars hade det blivit lite :öl

Mike the bike skrev:
Om vi ändå skall dra en repa på Onsdag kväll kunde vi kanske åka till lilla edet å kolla på lite street racing vilket det säkert blir, eller???.

Nån mer som är på.

/M
Sorry måste jobba. Till helgen e jag på iofs.
Lite sugen nu när moppen stått en vecka

40 med alla delar.

Men då har du ocksså 1 extra ram 1 extra sving extra uppsättning fälgar 2 kompletta växellådor 2 kompletta elsystem 2 uppsätningar kåpor samt kraschdelar i mängder säkert 10 fotpinnar flera styrhalvor 10 bakdrev samt 6 fram.

Det mesta är nytt i paket från Kawasaki.

Dessutom 1 extra fullkittad motor med 136 hk, men 3ans cylinder har skjutit.

Akrapovic helsystem sitter på samt Öhlinare bak, styrdämpare samt fjädrar i gaffeln (nya i paket Wilbers racefjädrar medfäljer också)

bebbe skrev:
Vad för pris snackar vi om?

Last edited:
essey skrev:
Tackar! Jo lite grann har man väl fått.. Mor o far betalade mina kraschpuckar som jag ska hämta vilken dag som helst.. Beställde dom förra veckan men har inte kommit ännu :(

Synd att man jobbar i morgon annars hade det blivit lite :öl

Grattis :banana Hade missat detta totalt!
Ps, även om du inte kan festa till det idag så finns det ju en helg :fyllisar

essey skrev:
Tusen tack allihop! Å grattis i förskott Thomb! :fyllisar
Året om vill man ju ha dagens väder men speciellt på lördag då vi blir många o säker mycke :fyllisar :öl
Thanks! / Thomb

Jättegrattis Essey!

party-smiley-013.gif

Mike the bike skrev:
Yepp.

Tydligen ett ställe där streetracers träffas varje Onsdag from förra Onsdagen tror jag.

Kan väl vara kul å kolla, jag menar alla har väl kört bil nån gång "tyvärr" :huvet

GP 18 imorrn då, dom börjar tydligen 19.

/Mike

Streetrace är kul, jag kanske dyker upp

Jag är oxå med!

slutar vid 15.20, så jag är inte rädd för att ses 16.30 o ta en liten runda före 18. Fler som är intr.?

CoolaOlla, du kan få åka med bak :rofl :skrämd

Miss_Orchidee skrev:
I så fall är den redan paxad till liltjejen! hon behver ny hoj innan dig.... :tungan

Men du har ju inget körkort för en sådan ju! Och sedan med tanke på hur du kör så skall du nog inte ha en heller :tungan

GP= Göptaplatsen.

Så då ses vi där kl 18:00 om du inte vill träffas 16:30 för då drar vi en sväng här hemma.

Jag är i alla fall där 16:30 sen samlas vi väl där igen för de som inte kan ansluta före 18:00 å så drar vi i samlad trupp upp till Ale för lite streetrace.

Vi får bara tänka på att farbror blå har kontroller på 45an idag.

/Mike

Fazer75 skrev:
Har inte träffat särskilt många som åker hoj i gbg. Är det fritt att hänga med? Är det GP-huset mitt inne i stan ni menar?

Status
Ej öppen för fler svar.
Back