hållundan
Emozione!
Jag tar det...fogerty skrev:Jag fixar ett phett supercorsa eller rennsport imoorn om du vill ha??![]()
På stubinen!

Fan, resan ner till Halmstaden nu var inge vidare sköj faktiskt... Rövvärken gjorde sig påmind, hela tiden....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tar det...fogerty skrev:Jag fixar ett phett supercorsa eller rennsport imoorn om du vill ha??![]()

t-rex skrev:Har ni inga jobb människor??
Idag? 18.30 gp? Någon?

vi ska ut imorgon, men vi kör med grön skylt...essey skrev:Personligen undrar jag om någon vill med på en tur i morgon (fredag) vid 11 från GP?
Blondie skrev:varför inte skriva en tråd på www.wcx.nu?

Ok, då rullar vi oxå upp t gp. Ska bara fixa min blinkers.essey skrev:Jag parkerar vid GP imorgon klockan 11 i alla fall.. Hoppas bara vädret är fint..
Även om det är grönskyltar med så kan man ju alltid köra sitt eget tempo och vänta in vid korsningar och dyl.. Alla har vi ju varit där en gång..
Coola Ola skrev:Trevlig tur idag och inte minst, trevlig fikaVi i den långsamma gruppen tog "den vanliga" vändan runt Lygnern. Tyvärr klotade Martina med ER-5:an på hällingsjövägen, det gick bra med henne förutom en ordentlig smäll på låret (blev ett sjukhusbesök för att vara säker trots allt). Hojen verkade inte må lika bra dessvärre. En knapp meters marginal till en telefonstolpe så skyddshelgonen verkade hon ha med sig iaf.
Mookie skrev:Det är aldrig kul att klota. Skönt att det gick bra i alla fall!
Trist att inte kunna följa med men det får bli en annan dag, hojen är fortfarande inte ihop och jag sitter med datajobb som kommer at någon timme till.
Coola Ola skrev:Har du hittat nån som kan svetsa fotpinnen än?
Mookie skrev:@ Bebbe.
Det är ingen vidare touringhoj den där motarden du har va? Du ser lite ansträngd ut på i motorvägsfart och väskan vilt fladdrande bakpå.
(Jo då, jag ser er allt)
Måste ha varit när jag var påväg upp till Karlskoga, fick en plats på Bike events körning på Gälleråsen idag. Körde upp igår för att vakna pigg och fräch vid banan. Och vad kul det var
Har inte kört på Gälleråsen på några år och nästan glömt av hur roligt det var. Inte helt kasst att man fick ha självaste Peter Lindén som föråkare heller
)|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |