Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skorpan, vad fan gör du uppe innan åtta?!Skorpan skrev:du skulle vart med igår när vi körde ett race nära garaget,några wheelies blev det oxå![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mark skrev:Det kan vara bra om det inte finns nåra övervakningskameror.
Hänger du oxå med Ola?
tog du hojen till skolan?![]()

går alltid upp vid 7 vettuHultan skrev:Skorpan, vad fan gör du uppe innan åtta?!
Gå och lägg dig o söv pôjk...
Det är inte bra att vara uppe så tidigt...
vi drar tingstadstunneln runt 16-17 tidenMark skrev:vart är det bäst att köra? inomhus/utomhus?
Kom med lite konstruktiva förslag på bra vägar/platser.
passar det bra att ha klockan 18 som riktmärke?
Så man hinner äta ordentligt och tanka fullt!

Hoppas bara det kan sluta regna nu också. Annars så skulle det ju bli fint väder till på LördagSkorpan skrev:jag vet ett belyst bra ställe o åka på,dock ute men regnar det inte så är jag på,Hultan kan filma oxå![]()
![]()

Detta sket sig då jag inte längre skall dit, tjejen skar sig ganska illa i handen och vi har fått åka och sy detta..bebbe skrev:Hoppas bara det kan sluta regna nu också. Annars så skulle det ju bli fint väder till på Lördag![]()
![]()
Hultan skrev:Detta sket sig då jag inte längre skall dit, tjejen skar sig ganska illa i handen och vi har fått åka och sy detta..
Filmar nån annan dag!
Som tur var så kunde min tjejs farsa sy handen (han är tandläkare!?), så jag fick leka sjuksköterska med kompresser o grejer för att hålla undan blodet! ;-)Miss_Orchidee skrev:på tal om fingar så skar min lillbrorsa av sig halva fingret en gång...sådär lagom sent på kvällen kl 19...... kul att sitta på akuten då...![]()
Nu är vi runt nio pers då! wee, kommer bli kalas!bagerah skrev:Vi kommer:
1.Mark
2.Hultan +Anna
3.Skorpan+ev.Linda
4. Mookie
5. DaneTL1000R "jesper"
6. Angel1000
7. Bagerah - dyker upp så fort mormor har somnat![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |