Göteborg!!

kl 14,00 på arken?

Edit: eller ska vi ta kl 12 på G-punkten å åka med dom lite?


undrar jag medans ja kniper 100:de inlägget...Och 2000:onde "titten" :hej
 
Last edited:
Zäta, jag såg dig på avenyn förut, du och KTM-Robert blåste förbi...dina orginal-"trumpeter" börjar låta fint nu.. :bow
 
jo ja vet ...tycker oxå det... :D


kännde att testa kan ju aldrig skada!
så får ja 70 bananer för den så är det inget å snacka om... då blir det att leta ny motard
 
Optimus! sluta lipa........bilderna kommer på fredag... :7peta



ingen som är sugen på kvällsåka innan skitvädret kommer?
G-platsen kl 1900?
 
Åkning ikväll eller...?

Fan gossar...hajar inte vart man ser när era meddelande är skickade...men det snackas om åkning ikväll kl.19:00h? Alltså ikväll den 23/4? Är det rätt eller är jag helt fel ute? :confused:

(Robert med 640:in)
 
Torsdag

Är det någon som har lust att ta en sväng på torsdag OM vädret håller i sig???

Kan se till att ha med mig digitalkamera (mycket snabb framkallning)
 
Jag dyker nog upp fast lite senare ska visa lgh mellan 17:30 å 18:00. Nån som va därute idag?
 
Du skulle vart där igår då va där ett stort gäng men det kanske Costansa sa. Vi syns väl där imorgon då :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top