Göteborg!!

1.Costanza!
2.Optimus ( om jag inte hittar någon att åka med och kolla på dom i borås )
3.
4.
5.
 
Är lite upptagen på förmiddagen, ansluter vid ett-tiden om jag får tag på er. Hör av mig via mobil.....
 
skitväder! Tror jag "hoppar" på lördag ifall det inte smällter bort..
(Kanske blir lite :öl ikväll och lite :zpy imorgon istället)
 
Costanza, brukar du köra genom Toltorpsdalen/Mölndal ???

Ser rätt ofta en Honda-motard dundra förbi hemma...
 
Nä, det beror på i 2 saker...

1. Jag fick barn för 2 veckor sedan
2. Jag kör som en kärring, så ni får nog lite tråkigt om jag hänger med. :rodnar
 
Grattis till "kotten"!
Vi kör inget vidare heller, dock är vi grymma på att stanna å dricka kaffe..
 
Om ni lovar att vara snälla så kanske jag vågar komma förbi :rodnar
 
Jag skäms, men jag hinner inte. :o
Har hyrt både lastbil med kran och maskiner för att göra klart min och farsans extra P-platser under påskhelgen

Men jag önskar att jag kunde åka med, men sommaren är ju inte slut än :tummenupp
 
tja.. inte tidigare än 13,00 iaf! ja har inte såvigt ut på hela lovet men i morrn så!... vi kan säga kl 14 på arken?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top