Göteborg!!

:confused: Det hade underlättat om man fick reda på både datum och dag(mindre missförstånd).
om ni snackar om lördag 29,mars så finns vi två öbor!(Hisingen)som dyker upp.
 
Skulle börjat nu på söndag eg. (vecka 13) men då är det tydligen gocartar så det börjar vecka 14...

Optimus Prime skrev:
så dom börjar nästa söndag... vi var där i helgen men då höll dom på att fixa banan
 
Lördag

För att göra klart inför Lördagen, om vädret tillåter, vilken tid och vilken plats träffas vi??
 
hmm Pga sporthojs crash så blev det lite svårt å organisera något... vilka kan i morgon (söndag 03/30) kl 12 på G-punkten (sommar tid)



1. Optimus
2.
3.
4.
5.
 
blev det nån åka i söndags? själv så kom jag dit kl 12(vintertid), nån jäv-- hade ju kommit på att ställa om klockan! vem var det?

jag petar in mitt mobilnr ifall nån är ute och kör..0739-220297
 
nja... eftersom det inte blivigt några svar så körde ja runt lite själv.... men vi kan ju säga lördag 04/05 som nya datumet!




1.Optimus
2.
3.
4.
5.
 
Kan jag vara med och leka Super Retarded? Kommer gärna med min Z50R...
 
Jo då den står hemma i vårt garage och tar upp en massa onödig plats. Jävla måndags ex :D . Han ska ner på superbike imorgonbitti, så får vi väl se vad som händer.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top