Göteborg!!

Skulle bli ca 6-9 plusgrader på lördag, kanske blir en lika fin tok-körar-dag som förra lördagen...
 
Det verkar som om jag får förhinder på Lördag, det är ingen som är sugen på att göra en repris på på Söndag istället???
 
Läste både här på sporthoj och på wcx att det ska va nån demonstration på G-platsen kl 13. Men syns vi vid 11 ä re nog ok. Så vi syns väl imorgon då.
 
jupp... WCX ska ju köra i från statoil, men kl 11 borde det inte vara så många "sten kastare" där


eller som micke GBG sa: "Palestinasjalar är kanon att polera fälgarna med. :) :) :) "
 
Jag och en kompis skall ut och åka imorgon f.m han kör visserligen sporthoj, men jag kanske kikar förbi. Åker nog inte med på er runda, men kan åtminstone säga hej. Kommer jag så är det på en svart KTM.
 
Tyvärr så kan inte jag komma, nån som är sugen på en sväng I morgon Söndag?

Vid ett tiden kanske??
 
Vi som va ute idag bestämde att mötas imorgon vid 12 tiden på G-punkten.
 
Vi åkte in till stan.......
Jo det var jäkligt kul idag, tycker bara synd om killen med den mosade Fazern.. (såg en kille som övningskörde på en Fazer600 som toltalkvaddade den....(till er som inte vet)..)

Det är möjligt jag kommer ner till 12...skall bara fixa bromsarna på en bil....
 
Tack själva. Det var ju en trevlig tur men ack så kallt. Men det får ju gå ändå.
 
Å så missade man er idag igen!
Sånt är livet.......
Blir det nåt till helgen??
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top