Utnyttjad... in your Dreams.
av att dömma på tidigare inlägg så verka de va ja som blev de din lilla slampa![]()
Annars då, bilen går bra och barnen är friska?

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Utnyttjad... in your Dreams.
av att dömma på tidigare inlägg så verka de va ja som blev de din lilla slampa![]()
Annars då, bilen går bra och barnen är friska?![]()
Nu känner ja att ja inte riktigt vet va du snackar om...
å då hade de ju vart bättre om du tagit hans plats ist för å bara stå å dregla breve![]()
![]()
hade några kort till men var av sämre kvallesort tyvärr....
Är det nån som kan redogöra vad vi gjorde mellan halv fyra och halv sex?![]()
Mark och Kesokungen må ha sliskat och haft sig mest hela kvällen men jag fick minsann äran att dela säng med Bosse, han fick inte ens ett eget täcke.
Dropdead:
om du nu kan berätta va vi gjorde där fram till 6.30 så va gjorde vi?
Va det bara en massaoch
eller va det mer åt
och
hållet? haha
tack för åket hem iaf... det va kanske behövligt... Synd bara att gottis va så grinig på slutet![]()
Hehe. vid halv fyra-tiden och en timme framåt var ni fortfarande på-humör, ni hängde i baren och började dricka allt mer whisky när vi sålt slut på den tolfte flaskan vodka. Det dansades en del och gottis gjorde trots sin berusning ett hyffsat bra jobb vid DJ-bordet. Mark babblade på om sin tid som ponnygaloppryttare och jag fick vissa hintar om att min häck var het...
När klockan var runt fem så började folk droppa av, allt fler började dricka vatten, förutom de som tackade ja till gottis bjudrunda på tequilashot, när han gastade "GOTTIS BJUDER!" Den sista timmen bestod endast av ett tappert gäng som hängde på bardisken och tiggde om skjuts hem.
Min bil har nog aldrig varit fylld av så många testosteronstinna, fyllekåta grabbar tidigare....Men roligt var det och nästa gång tar jag min 245'a istället så blir det lite större plats i skuffen.
(det var en hel del diskussioner kring huruvida det omtalade tecknet för "två-i-samma-hål" verkligen skulle vara också - ihop med fingrarna eller inte? Även 'two in the one, one in the sink"-tecknet användes frekvent.)
haha ja den där tequilan missa jag nog.. eller?
Ja har man het rumpa så e det väll bara att tacka och ta emot eller?![]()
Jasså du hade bilen full med sånt?undrar om man räknas in där
![]()
Ja det där tecknet ja... som va fel ja... ja det va heta diskusioner om det... men det e ju omöjligt att ha ett i varje när de är tillsammans eller hur?
men jaja... hoppas du hade kul iaf![]()
(det var en hel del diskussioner kring huruvida det omtalade tecknet för "två-i-samma-hål" verkligen skulle vara också - ihop med fingrarna eller inte? Även 'two in the one, one in the sink"-tecknet användes frekvent.)
Two in the pink - one in the sink vet jag att det hette i början av kvällen, fick det en ny innebörd sen?!
den 7 april så öppnar jag baren kl 9 igen då har jag födelsdags kalas![]()
Får jag och Ellinor leka bartendrars då?![]()
Är ny sprit på väg?
Får jag och Ellinor leka bartendrars då?![]()
Häggen jag va inte griniglite väl trött efter tre dagars tok jobb på mässan plus vart ute med Freddy på fredagen på club seven på parklane
dom som drack tequila i slutet hade gjort sig välförtjänta av den men att det ska behövas tre gotläningar till att visas hur det ska supas ordentligt är ju under all kritik![]()
![]()
den 7 april så öppnar jag baren kl 9 igen då har jag födelsdags kalas![]()
Two in the pink - one in the sink vet jag att det hette i början av kvällen, fick det en ny innebörd sen?!
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|