Göteborg MOTORSHOW 1-4 mars

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Den 1-4 mars så är Göteborg Motorshow på Svenska Mässan hela C-Hallen kommer att va För Motorcyklar

Själv så slår vi på Stort i WCX och har skaffat oss en monter på 50 Kvm mitt i C-hallen där vi kommer att Ställa ut lite pimp hojar samt några Race hojar med en massa nytt godis på.Film kommer att visas i montern samt andra aktiviteter.

Den 3/3 på lördagen så kommer det att precis som vanligt hållas i den Hårdaste Mässfesten i stan i klubb stugan Biljetter säljes för 100 kr st och 3 överaskningar ingår Biljetter kommer att säljas i montern lr av Magnus och Mej här på forumet

www.motorshow.se

/Gottis WCX

Den 1-4 mars så är Göteborg Motorshow på Svenska Mässan hela C-Hallen kommer att va För Motorcyklar

Själv så slår vi på Stort i WCX och har skaffat oss en monter på 50 Kvm mitt i C-hallen där vi kommer att Ställa ut lite pimp hojar samt några Race hojar med en massa nytt godis på.Film kommer att visas i montern samt andra aktiviteter.

Den 3/3 på lördagen så kommer det att precis som vanligt hållas i den Hårdaste Mässfesten i stan i klubb stugan Biljetter säljes för 100 kr st och 3 överaskningar ingår Biljetter kommer att säljas i montern lr av Magnus och Mej här på forumet

www.motorshow.se

/Gottis WCX
Vi kommer troligtvis att gå på mässan.Ang wcxfesten vet jag inte. Är det kul:tungan
Har aldrig varit på någon.Är det ett kinderägg som ingår i biljettpriset?

Vi kommer troligtvis att gå på mässan.Ang wcxfesten vet jag inte. Är det kul:tungan
Har aldrig varit på någon.Är det ett kinderägg som ingår i biljettpriset?

det kan du ge dig fan på att det är sök på WCX fester p forumet så hittar du dom gamla trådarna från tidigare fester utsåld och total succe:tummenupp :tummenupp

Vi, jag och några kompisar.

www.motorshow.se

/Gottis WCX

:tummenupp Jag och några kompisar tänker lyfta dit lite hojar ochså!:D

Tonys Superbikegarage
monter C04:18

Vi avser att visa Superbikes från tiden 1988-2002. Fabrikernas homologiserings-maskiner för att få deltaga i Superbike-WM. Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Benelli. Cirka 15 motorcyklar. Vår målsättning är att cyklarna ska vara i det skick som man som vanlig MC-brukare kunde köpa sig ett ex utav i butik. Worldwide Limited Edition ifrån 200 ex till 1000 ex.
Visar i montern: Superbikes från tiden 1988-2002. Fabrikernas homologiserings-maskiner för att få deltaga i Superbike-WM. Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Benelli. Cirka 15 motorcyklar.
Aktivitet i montern: Informationslappar om respektive modells framträdande i Superbike-WM och dess resultatprestanda finns tillgänglig.

Bifogat

• IMG_0748 retusch sporthoj.jpg
    IMG_0748 retusch sporthoj.jpg
    90.4 KB · Visningar: 58
  • IMG_0477 b.jpg
    IMG_0477 b.jpg
    113.2 KB · Visningar: 55
  • IMG_0387 hemsida.jpg
    IMG_0387 hemsida.jpg
    70.9 KB · Visningar: 57
2776537 :tummenupp Jag och några kompisar tänker lyfta dit lite hojar ochså!:D

Tonys Superbikegarage

Vi avser att visa Superbikes från tiden 1988-2002. Fabrikernas homologiserings-maskiner för att få deltaga i Superbike-WM. Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Benelli. Cirka 15 motorcyklar. Vår målsättning är att cyklarna ska vara i det skick som man som vanlig MC-brukare kunde köpa sig ett ex utav i butik. Worldwide Limited Edition ifrån 200 ex till 1000 ex.
Visar i montern: Superbikes från tiden 1988-2002. Fabrikernas homologiserings-maskiner för att få deltaga i Superbike-WM. Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Benelli. Cirka 15 motorcyklar.
Aktivitet i montern: Informationslappar om respektive modells framträdande i Superbike-WM och dess resultatprestanda finns tillgänglig.
Gryyyyyyyyymt de bara måste jag se!

:tummenupp Jag och några kompisar tänker lyfta dit lite hojar ochså!:D

Tonys Superbikegarage

ja jag lästa att du skulle dit vi står inte långt ifrån varandra alls så vi snackas vid :tummenupp :tummenupp

Garaget fylls på så sakta.........................

ja jag lästa att du skulle dit vi står inte långt ifrån varandra alls så vi snackas vid :tummenupp :tummenupp

:gnissla Vi kunde inte låna Hondas NR 750, fanns inga bra försäkringar. Det är ju en dyr hoj kostar ca 50 000.-- euro nere i Europa. Men har skramlat ihop 15 stycken totalt. på bilden ser ni tolv, så montern kommer att bli full. Saknar en del pärlor. Vill ni ställa ut? Jag söker Hondas SP1 SP2 och en Aprillia RSV-R :va http://www.motorshow.se/

Bifogat

• Göteborgs Motorshow layout 5.jpg
    Göteborgs Motorshow layout 5.jpg
    96 KB · Visningar: 95
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup