Göteborg med omnejd till eller mot Halmstad???

Rhino

Life is a playground!
Gick med
28 May 2003
Hoj
ZX10R
Någon vänlig själ som skulle vilja köra en huvudbromscylinder
Från R.N Mc demontering i Göteborg till eller omkring Halmstad i dag eller snarast...

Tänkte nu när det är storhelg o så...
Kommer inte snabbt nog med posten...

// Daniel 0731803773

Rhino skrev:
Från R.N Mc demontering i Göteborg till eller omkring Halmstad i dag eller snarast...

// Daniel 0731803773

Jag skall gbg - steninge (någon mil norr om halmstad) i mon. Men hela projektet verkar ganska meckigt...

=)

//jag

Jag ska snart åka ner i Halland. Vet dock inte hur långt ner jag ska. Men nånstans vid Falkenberg kan jag tänka mig. Iaf mellan ha-stad och Vbg.

DOCK åker jag från Frölunda, Modulatorsgatan 8, inom ca 2 timmar. Budar du hit godset, så kan jag ta med det ner söderut så långt som vi ska.

Anledningen till att jag vet vart vi ska är följande: Vi är tot. 10 pers som ner och campa över midsommar. Dock vet vi inte vart vi ska. beror lite på vart vi blir insläppta och om vi hittar nåt ställe som passar oss bra. Kanske lite bökigt för dig och dåliga odds. Men men, är det tokbråttom och detta är det bästa alternativet så vet du att jag är här.

PM:a vid intresse eller ring. Numret har du i min pres.

Last edited:
Hakka skrev:
Jag skall gbg - steninge (någon mil norr om halmstad) i mon. Men hela projektet verkar ganska meckigt...

=)

//jag
Det var ju ganska drygt att du berättar att du skall dit men inte vill göra honom den tjänsten.. Känns nästan som jag får gå upp ett par våningar och lägga dig på knät.. :)

Hultan skrev:
Det var ju ganska drygt att du berättar att du skall dit men inte vill göra honom den tjänsten.. Känns nästan som jag får gå upp ett par våningar och lägga dig på knät.. :)

Ja gör det!!! :smasha

Trevlig helg! :fyllisar

Fuck it...
Det blev med post.
Kan man ju :fyllisar hela helgen :banana ...'

Tack ändå!

Hultan skrev:

Där finner du mig icke.

Sa aldrig att jag _inte_ ville göra honom tjänsten. Då skulle jag inte sagt nåe alls! ;)
Anledningen till att jag gnällde lite var att det allt fick vara uberviktigt för honom. Hade självklart gjort det isåf! Nu postade han det så kan inte varit allt för viktigt? Mitt bud står fortfarande kvar iaf, om du lyckas plocka upp den ur postlådan... :)

Rhino skrev:

// Daniel 0731803773

Hade du frågat i morse så hade jag gärna hjälp dig.

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...