Göteborg i morgon måndag?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Har för mig att jag såg någonstans att det skulle vara samkväm med påföljande åkning imorgon på Göteplatsen, stämmer det?

Funderar på att dyka upp i så fall och skämma ut mig lite.

städa idag?

Byt tjej!

Det ska bli 20grader varmt städa ikväll om du måste

Lacke skrev:
:whip Det är tufft att vara hårt hållen. :whip

toffel??? Nja knapast

Blondie skrev:
städa idag?

Byt tjej!

Det ska bli 20grader varmt städa ikväll om du måste

jo jag hade tänkt det men tror jag skjuter lite på det :) , men det måste göras :5sure
tjej? vad e det, sådana laster har jag inte blivit välsignad med :gråta :gråta :gråta :gråta :gråta 20grader ok jag kommer :tummenupp

Ska man ta och våga sig dit då?

Om ni ser någon förvirrad långhårig typ med en svart/rosa/vit discomoppe så är det jag. :D

Visst var det en kanontur men ni blev av med några stycken va? Mig samt två sv650 som blev avhängda ute i skogen. ;)
Jaja, ingen skada skedd eftersom vi fick en fin åktur i alla fall på väldigt fin vägar. Tar med mig en karta nästa gång så kan jag vara med jag med eftersom jag inte är härifrån och definitivt inte hittar runt på krokvägarna.
Vi ses igen och till er på den blå samt svart sv:n tack för guidningen. :tummenupp

DumDum skrev:
Visst var det en kanontur men ni blev av med några stycken va? Mig samt två sv650 som blev avhängda ute i skogen. ;)
Jaja, ingen skada skedd eftersom vi fick en fin åktur i alla fall på väldigt fin vägar. Tar med mig en karta nästa gång så kan jag vara med jag med eftersom jag inte är härifrån och definitivt inte hittar runt på krokvägarna.
Vi ses igen och till er på den blå samt svart sv:n tack för guidningen. :tummenupp

jag tror att ni försvann i sätila... alla vek av åt höger ner för en lång backe... ni fortsatte säkert rakt fram där... det är bara att hålla ögonen öppna efter nästa gång det är dags att köra... :tummenupp

Sätila? Ibland är det jobbigt att vara utsocknes.
Ska hålla ögonen öppnare och med karta nästa gång :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...