Göteborg/Gerrebacka - boende?

Corbalin

När blir man oskuld igen?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
80 Mil söder om Östersund
Hoj
Oldschoolgixxer
Letar desperat efter en ny lägenhet eller villa
och undrar om någon vet om något i gerrebacka-området
eller har något tips på var man ska vända sig!
tacksam för svar!

VÄGRAR HA HOJEN I GÅRDSTEN EN SOMMAR TILL! :4skrika
 
Finns det lägenheter i Gerrebacka? Trodde det bara fanns radhus där, men vad vet jag...
Det är ju ett helt ok område iaf :tummenupp
 
Jo, tjusigt.. var där idag och rekade..
menar mest att jag letar lägenhet eller annat boende
i det området, sen om det finns lägenheter där vet jag ej
 
Gerrebacka är ett nybyggt område med ganska dyra bostadsrätter. finns även nybyggt i Mysterna typ radhus/parhus, i Mysterna och svankällaren finns en del villor som ligger lite ute i bushen.
Annars så finns det en hel del lägenheter/radhus/villor i Kärra,
Det är ett område som jag kan rekommedera... :tummenupp
 
Tror att det är ett rätt bra område. Mycket familjer med barn, det är inte dyrt (eller allt är dyrt, men det är inte värre där) sammtidigt som det inte är så billigt att det blir struligt. Det lite strul där också givetvis, men förhållande vis bra för att vara en förort iaf

Har en kompis som bor där och han trivs bra! Har radhus och ungar. Jobbar du på Hissingen (läs Volvo...) så är det dessutom extremt nära till jobbet. Jobbar någon annanstans är det ju inte fullt så kul!

Det är rätt nära till natur och hojvägar också, men det är ju lite svensson :hihi
 
Finns inte en enda hyresrätt i Kärra och det gör gott...
 
Nyfiken ...

Var ligger Gerrebacka?

Har bott i Gbg i 25 år men flyttade där i från för 7 år sedan ... såg att det var ett nyare område men jag har aldrig hört talas om det ...
 
triple skrev:
Tror att det är ett rätt bra område. Mycket familjer med barn, det är inte dyrt (eller allt är dyrt, men det är inte värre där) sammtidigt som det inte är så billigt att det blir struligt. Det lite strul där också givetvis, men förhållande vis bra för att vara en förort iaf

Har en kompis som bor där och han trivs bra! Har radhus och ungar. Jobbar du på Hissingen (läs Volvo...) så är det dessutom extremt nära till jobbet. Jobbar någon annanstans är det ju inte fullt så kul!

Det är rätt nära till natur och hojvägar också, men det är ju lite svensson :hihi
Jovisst vettu, tanten jobbar volvo och jag ca 300 meter därifrån, med både volvo, scania, man och merca.
Hade varit gôtt att hitta något där, ni vet.. det är en knodd påväg med!
 
Fantômas skrev:
Nyfiken ...

Var ligger Gerrebacka?

Har bott i Gbg i 25 år men flyttade där i från för 7 år sedan ... såg att det var ett nyare område men jag har aldrig hört talas om det ...
Om du vet var Kärra ligger?, Angeredsbron, hisingen bla bla.
hursomhelst så är det området norr om Kärra
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top