Göteborg Areo Show - Säve 29 - 30 aug

Klart du kan sitta utanför, men du kommer närmare om du går in. Sen är det en massa helikoptrar, flygplan och annat på marken som man kan titta på. Men vill du bara se maskinerna i luften på lite avstånd, visst kan du sitta utanför då.

Låg på en filt utanför området förra året (på ängen där det finns ljussignaler för lågt flygande plan). Minst lika nära som på området, då det är i slutet av landningsbanan och det mesta av showen går längs med/över denna.

Det här verkar kul, jag går gärna på detta. :)
Vill gärna gå in dock, vill klämma å känna på flygplanen!

Jag vill också gå! :D
Denna helg vill jag göra så mycket skoj som möjligt för sen går jag i idé massa veckor :S

Jag var där förra året, riktigt trevligt. Jas och Mustang var coolast. Lansen och Tunnan var rätt coola med.

Funderar på Poppler-varianten i år, filt och fika och lägga sig utanför området nånstans. En stol rekommenderas att ta med om man är gammal :)

Låg på en filt utanför området förra året (på ängen där det finns ljussignaler för lågt flygande plan). Minst lika nära som på området, då det är i slutet av landningsbanan och det mesta av showen går längs med/över denna.

Jag var där förra året, riktigt trevligt. Jas och Mustang var coolast. Lansen och Tunnan var rätt coola med.

Funderar på Poppler-varianten i år, filt och fika och lägga sig utanför området nånstans. En stol rekommenderas att ta med om man är gammal :)

Perfekt ju!

Då tycker jag att vi ses där.

Skulle man få psykbryt där "ute" är det ju bara att knalla in.

Antar att platsen är på andra sidan vägen eller hur man sak säga?!

Jag har stol :)

Vad är det för idé du skall ha i massa veckor? :va

Haha så tokigt de kan bli med ett litet streck fel :P Ska iaf gå i ide när det gäller sociala saker, kommer jobba häcken av mig samtidigt som jag fick en IDÈ att jag skulle börja plugga på distans.. hade jag varit lite smartare hade jag nog inte planerat in kursen på heltid *S*:brinnerup

Haha så tokigt de kan bli med ett litet streck fel :P Ska iaf gå i ide när det gäller sociala saker, kommer jobba häcken av mig samtidigt som jag fick en IDÈ att jag skulle börja plugga på distans.. hade jag varit lite smartare hade jag nog inte planerat in kursen på heltid *S*:brinnerup

Stackare! Lycka till med studierna! :tummenupp

Jag tycker också det låter trevligt :) Vilken dag blir det då?

Jag vet inte, har inte bestämt nåt. Får se hur vädret blir :)

JAS kändes i hela kroppen :yoparty

[YOUTUBE-ID]ZNzCgi_hI60[/YOUTUBE-ID]
Jag är lite mer upptagen på lördag än söndag... Söndag är jag ledig fram till 12, men jag misstänker att det kanske är för lite tid?

Vi ska ju på liseberg på söndag :banana

Programmet verkar vara rätt så likt båda dagarna.

Väderprognosen lovar dock regn hela lördagen och söndagen :(

Nån som har partytält med genomskinligt tak? :gnissla

Woohoo!!!

Enligt yr.no som är en hyffsad vädersajt,
Dagtid kl 12 – kl 18
Regnbyger 17° Frisk bris, 9 m/s fra sørvest

Regnbyger. Frisk bris, 9 m/s fra sørvest. 1,1 mm nedbør.

Det betyder VÄLDIGT LITE REGN. Dock regn, men i små små doser. Here we come!

Vilka ska med? :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...