Göteborg 10/4, små vägar sydöst...

Lillen

Jocke
Gick med
30 May 2003
Hoj
CB1000RA -2011
Godmorgon alla glada, och glad påsk på er!

Tänkte ta en tur idag, någon som e sugen på att träffas vid götaplatsen och köra en sväng? Tänkte väl runt 14-15 tiden så man hinner med middag hos föräldrarna också :tungan

// Jocke

Lillen skrev:
Godmorgon alla glada, och glad påsk på er!

Tänkte ta en tur idag, någon som e sugen på att träffas vid götaplatsen och köra en sväng? Tänkte väl runt 14-15 tiden så man hinner med middag hos föräldrarna också :tungan

// Jocke

Dom flesta har nog redan varit där idag runt 12 skulle jag tro.

Lillen skrev:
Jo jag vet, men då jag var lite ser ur sängen så tänkte jag kolla om någon var sugen lite senare...

Jaja. Jag kan inte tyvärr än. Har ej ställt på än. Har lite finputs kvar på hojen att göra. Men med lite tur så ska jag o brorsan kolla på en ny hoj åt honom i Alingsås idag. Blir det ett köp så postar jag bilder så småningom.

Jag var där en snabb sväng vid kvart i tolv. Då var det typ 7 hojar där, men det skulle komma fler.

Jag åkte förbi påvägfrån garaget och hemmet, alltså med vanliga kläder så jag åkte inte med, skall fixa lite bättre kläder och dra en sväng nu, men skall vara hos svärmor kl 14, så det blir bara en liten sväng...

Men du kan väll alltid åka ikapp dom kl 14... eller kommer dom tillbaks då, blåfrusna....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT