Götatunneln på riktigt!

Same shit, different night. Flervalspoll!!

• Antal röstningar
    0
Det finns ju i alla fall några hårda gübbar och qwinnor i Gbg... ;)

Kul att se att så många dök upp trots det tropiska regnet vi hade på gång hehe :yoparty

Vi får ta och boka om.

Fett med lite fire burn Gizmo! :yoparty ;)

Trist vädret ställde till de bara så det inte blev något riktigt av de :rolleyes:

nu blirre grogg, tack å hej leverpastef

Last edited:
Cykelstyre skrev:
2429568 Trist vädret ställde till de bara så det inte blev något riktigt av de :rolleyes:

nu blirre grogg, tack å hej leverpastef

jeflar du, trodde du skulle med till WCX, och dricka grogg där, men icke, du försvann ju (hem till frölunda???)

Hörde att ni andra tog en vända iaf, men några åkte till högsbo, och det var ju riktigt trevligt där med, även om jag drack läsk, så jag kunde köra hem...

En annan gång bättrar jag mig Fabbe, du och C@rro stod ju för underhållningen idag.
:tomten
Tack för en kul kväll, även om det regnade!

skall skruva av nrpltn o ta en riktig bencingrop nästa gång .så det blir lite sprut oxså. det rinner ju bort i en backe. sen finns det ju ett kul trixs att åka efter någons hojj på tomburkar så det blixtrar?skjukt men skojj.

Alming skrev:
2429676 jeflar du, trodde du skulle med till WCX, och dricka grogg där, men icke, du försvann ju (hem till frölunda???)

Hörde att ni andra tog en vända iaf, men några åkte till högsbo, och det var ju riktigt trevligt där med, även om jag drack läsk, så jag kunde köra hem...

En annan gång bättrar jag mig Fabbe, du och C@rro stod ju för underhållningen idag.
:tomten
Tack för en kul kväll, även om det regnade!

Naa, jag kände inte riktigt för de så ja drog hem.
Hur var de på klubben då? :)

undra hur många man kan åka på 1 motorcyckel genom götatunnen? (jag kan ta bort hund boxen)

emmigirl skrev:
2434215 Kan någon lägga ut nån bild?
Det var några som fotade :)
blev inte mycke till bild men..
viewphoto.php

gismo skrev:
2434376 undra hur många man kan åka på 1 motorcyckel genom götatunnen? (jag kan ta bort hund boxen)
Från lelle-träffen i sommras.. Kommer inte ihåg hur många dom va på.. Tror d va skitskraj mc.. Ingen vidare bra bild men alltid nått :tummenupp

Bifogat

• Lelletaxi2.jpg
    Lelletaxi2.jpg
    15.3 KB · Visningar: 84
Calle^^ skrev:
2436551 Från lelle-träffen i sommras.. Kommer inte ihåg hur många dom va på.. Tror d va skitskraj mc.. Ingen vidare bra bild men alltid nått :tummenupp
Jo de va skitskraj (Ingel körde) vi var 6 pers
åkte me i handuk bl´e upplockad efter duchen:yoparty

Last edited:
Bilder

Efter att ha letat efter USB-sladden kan jag nu presentera hela 2(!) bilder:) En på folket och en på Gismos fireburn:tummenupp

Bifogat

• fireburn.JPG
    fireburn.JPG
    50.5 KB · Visningar: 66
  • samling.JPG
    samling.JPG
    99.3 KB · Visningar: 80
Back