Götatunneln på riktigt!

Same shit, different night. Flervalspoll!!

• Antal röstningar
    0
Alming skrev:
2411391 Har minsann sett att du kan slanga... :arsele
Långt ifrån samma klass som de stora gubbarna likt küngen eller bauen för att ta 2 exempel.
Men allt har sin tid och även jag får kanske till dem på riktigt:näsblod

samling klockan 00.30 lördagnatt, vid röda sten så tjötar vi ihop oss. Förhoppningsvis kan det vara kul o filma när folk kommer o skjuter sina lysen rätt upp på brons undersida :tummenupp

gismo skrev:
2404125 mina wilies är bara 4meter o lifsfarliga stoppis kan jag inte men burna upp bak däck är min favorit.vill oxså va med.om inte .kan jag va kamra hojj.

Dyker du upp?

Alla som kan låna kamera kan väl försöka göra det? Vi har brist på kameror nu..
Vem kan tillverka ett kamerafäste till min tank?

Last edited:
det ser ut att komma regn .då stängs strippen. o tälltmöte kan jag klara mej utan.min kamera klarade inte av att ligga i verktygs lådan. så jag får köpa en ny.men ett bakdäck kan jag burna upp. jag tar med bencin till fireburns om någon tar med en brandsläckare.(laddnings regulatorn tål inte ellden kass plasering)silver teijp är bra kamera fäste.

Last edited:
Nu får ni se till att filma och fota ordentligt!

Kommer tyvärr inte kunna vara med den här omgången :(

gismo skrev:
2418318 det ser ut att komma regn .då stängs strippen. o tälltmöte kan jag klara mej utan.min kamera klarade inte av att ligga i verktygs lådan. så jag får köpa en ny.men ett bakdäck kan jag burna upp. jag tar med bencin till fireburns om någon tar med en brandsläckare.(laddnings regulatorn tål inte ellden kass plasering)silver teijp är bra kamera fäste.

Synd på kameran där, men bra på regnet :tummenupp
Fasen får man tag på en brandsläckare? Vore grymt o filma fireburn!

trickyrick skrev:
2419473 E de nerlagt nu- smögen/campa/festa prylen eller?

Japp, får ta de en annan helg istället. Taskigt med intresse till det.. troligen för att det är så långt till smögen.. Lokal fest hos kosz istället :D

Fabbe skrev:
2419528 Japp, får ta de en annan helg istället. Taskigt med intresse till det.. troligen för att det är så långt till smögen.. Lokal fest hos kosz istället :D

trist att det inte blir av, för er som ville...

Robertzon skrev:
2420462 jag e så sugen!

frågan e bara om jag vågar vänta en vecka till med försäkrings skiten :va

Gör en anmälan nu, sen behöve rdu inte lämna in cykel och så direkt. Du har väl inte tid till det? :tummenupp

röda sten.....

Sugen på att hänga på...:yoparty
Finns dte plats för en till?:D

Fabbe skrev:
2421014 Gör en anmälan nu, sen behöve rdu inte lämna in cykel och så direkt. Du har väl inte tid till det? :tummenupp

Back