Götaplatsen på lördag???

wheelielover

Lite lagom dum i huvudet:)
Gick med
28 Jan 2004
Ort
Enköping town
Hoj
Hojlös:-(
Är det någon i Gbg som ska till götaplatsen nu på lördag vid 11-12 snåret?
Hörde att det skulle komma lite folk dit.
 
Får jag ihop min ny inköpta Husabergare som jag beräknar skall jag komma..
 
Fan, det skall regna på lördag och vara uppehåll på söndag.
Tittar förbi bägge dagarna, fast utan hoj på lördag om det regnar...
 
j--------vlar vad hojjar som gosade runt i gbg idag då... hehe satt på spårvagnen på väg till jobbet och kunde bara sucka! :(

Vem e det för övrigt som parkerar sin lilla husaberg vid cosmopol dagligen... håller för fan på å cykla i vattnet varje gång jag drar förbi där... :tungan :tummenupp :Bugar
 
bagerah skrev:
j--------vlar vad hojjar som gosade runt i gbg idag då... hehe satt på spårvagnen på väg till jobbet och kunde bara sucka! :(

Vem e det för övrigt som parkerar sin lilla husaberg vid cosmopol dagligen... håller för fan på å cykla i vattnet varje gång jag drar förbi där... :tungan :tummenupp :Bugar
Ja visst såg det gött ut när vi alla tuffade runt? :hihi
 
Thundercat skrev:
För kallt? :fatta!

Vi körde 10 mil idag... det ÄR vår nu...

kl 12 :7peta


:hihi


Det var ju förkallt i lördags :rolleyes: Rammla ju ner små molnbitar och la sig på backen och blev till en vit slämmig sörja.... :huvet


Men till helgen ska jag ta på mig tomte luvan och ut och öva lite så det är inte omöjligt att jag åker ner till gbg.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top